Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis fått en avi om ett paket som är påväg, men jag har inte beställt något :confused: Hämtade däremot ut ett paket från samma företag i förra veckan, och detta verkar vara i samma storlek. Undrar om de skickat dubbelt. Vad gör man då, är en ärlig medmänniska och skickar tillbaka eller behåller? :sneaky:
Amazon? De verkar helvirriga. Beställde två saker. Skurhink + extra "trasa".
1. Hinken försvann. Kontaktade dom, lovade att skicka ny direkt.
2. Till slut dök båda hinkarna upp.
3. Inser nu att mitt tillbehör aldrig kom...

Ska kliva upp om några minuter men vill inte... fast vill komma iväg :p ska bara duscha och packa klart så har gott om tid iaf, ger mig iväg mot tåget kl 9. Har snöat massor inatt :eek: Så bäst va ute i rejält god tid men kan iaf värma mig på stationen. Som tur är inga problem med tågen så hoppas det håller i sig :)

Fredag! Jag har någon grej kvar att skriva som blivit liggande. Men det går nog hyfsat fort. Därefter plugga dataskydd hela dagen. Terminen börjar närma sig slutet så nu gäller det att ligga i inför tentan i januari.

Och så avslutar jag dagen med ett samtal om eventuell ny tjänst på jobbet. Blir bra det här!

Ligger och drar mig men borde kliva upp.

D1A1C59B-87BA-4E6A-A7CB-0A3F6D612A40.gif

Morgonen hamnade i kaos som alltid när jag ska åka 😅 hittade inte mina broddar, höll på att glömma lite annat, 2-3 dm snö att pulsa i... var på håret jag skulle missa bussen till tåget men världens bästa busschauffis väntade in mig :heart Jag hade hunnit om jag tog nästa också men är glad :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Svar
1 999
· Visningar
56 280
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar