Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem från jobbet..
Kollegorna pratade om hur jag skulle ha sååå långtråkigt sista tre timmarna. Fint det tänkte jag, då kan jag plugga.

Har istället inte stått still en sekund mellan 17-20:30.

Vilket innebär att
1: jag är helt förstörd.
2: jag skulle verkligen behöva vara pigg i huvudet och plugga när jag kommer hem. Troligt 🙃

Men fick iaf överbliven biff med mig hem, alltid något!

Jättekonstigt. Jag laddade ner en snygg pdf också. Den är också helt i färg. Och om jag googlar swish-skyltar så ser de ju ut som min, dvs flerfärgade :confused:??

Säkert bara för att de ska se klatschiga ut. Det är ju mönstret som är viktigt. Men skriv ut och be någon vän eller kollega som har Swish att testa. De behöver ju inte swisha dig utan bara se om de får upp ditt nummer.

Alltså jag sitter och skrattar ihäl mig åt "hustle" och "grindset" entreprenörsvideos på youtube.

Snubben menar alltså att han vaknar 4.30, tränar i en timme, mediterar, duschar, och ställer sig framför spegeln och säger till sig själv 30 saker han är tacksam över sig själv. :cautious:
Han sätter sedan på sig kostym och lyssnar på ljudbok på 5x hastighet (fattar man ens något då), medan han åker till jobbet. Han använder en app för att minimera tiden han måste vänta på perrongen.
Klockan 7 är han på jobbet, då tränar han i 1,5 timme, duschar, byter till sneakers. Han ska publicera 3 böcker på 3 månader, men han får bara skriva 1 timme om dagen. När han börjar möten tar han alltid tre stora andetag innan han börjar. SEN äter han lunch/frukost. Han har alltså tränat två gånger och varit uppe i typ 5 timmar utan att äta något.
Efter jobbet, klockan 3, går han och volontärar på någon form av välgörenhet med hans flickvän.
När han kommer hem mediterar han, tränar en timme till, sen står han framför spegeln och talar om för sig själv vad han gjort bra under dagen. Sen går han och lägger sig klockan 9. Äter inte middag.
Hävdar att han aldrig någonsin ändrar på sin dag och att det är detta som gör att han är en framgångsrik entreprenör.

Jomenvisst. :rofl:

Edit: Han är för övrigt en Sigma male, det är därför han klarar av att leva livsstilen...

Alltså jag sitter och skrattar ihäl mig åt "hustle" och "grindset" entreprenörsvideos på youtube.

Snubben menar alltså att han vaknar 4.30, tränar i en timme, mediterar, duschar, och ställer sig framför spegeln och säger till sig själv 30 saker han är tacksam över sig själv. :cautious:
Han sätter sedan på sig kostym och lyssnar på ljudbok på 5x hastighet (fattar man ens något då), medan han åker till jobbet. Han använder en app för att minimera tiden han måste vänta på perrongen.
Klockan 7 är han på jobbet, då tränar han i 1,5 timme, duschar, byter till sneakers. Han ska publicera 3 böcker på 3 månader, men han får bara skriva 1 timme om dagen. När han börjar möten tar han alltid tre stora andetag innan han börjar. SEN äter han lunch/frukost. Han har alltså tränat två gånger och varit uppe i typ 5 timmar utan att äta något.
Efter jobbet, klockan 3, går han och volontärar på någon form av välgörenhet med hans flickvän.
När han kommer hem mediterar han, tränar en timme till, sen står han framför spegeln och talar om för sig själv vad han gjort bra under dagen. Sen går han och lägger sig klockan 9. Äter inte middag.
Hävdar att han aldrig någonsin ändrar på sin dag och att det är detta som gör att han är en framgångsrik entreprenör.

De är väl speciella människor 😅

Passade på att ta några julkort på pållan ❤ men hon var måttligt road innan jag tillät henne beta 😅. Nae behövde väl inte ta korten just idag när det bara kommit typ 2 cm och kanske kommer mer men blev ivrig (en vet ju aldrig hur länge den glädjen att snön blir kvar varar 🤪) och tjusigt med frosten på logväggarna med som vittnar om hur kallt det varit före snön 😍. Skrittade också barbacka på ridbanan 15-20 min så tog bara grimma och grimskaft *varför krångla till det* mys 😍.
Sen hem och lagade maten; kräftsoppa och pannkakor lagom klar till älsklingen kom hem ❤ och så soffhäng till Bytt är bytt :).

Dagen började i moll med infon att mina lungor är piss. Eller det var inte exakta ordvalet men kontentan 😆
Men ingen anledning att bryta ihop för det, är alltid för tidigt för att ge upp. Så gick ner till källaren och hade riktigt bra flow i ateljén! Såg inte heller till ngn råttjävel. Kan bero på att jag spelade extremt hög svängig musik och skreksjöng :angel:

Min lillsyrra skrev just och påminde mig lite retsamt om att ta skor med bra sula imorgon, är halt i Östersund :cautious: Jo tack, jag minns den allra första gången då jag vurpade innan jag knappt kommit iväg några meter från bussen jag klev av :cautious: Detta blir andra gången i stan, så nu har jag laddat upp med lager på lager, extra kofta, halskrage och vantar i väskan. Klädd för nordpolen med andra ord!

Edit: Han är för övrigt en Sigma male, det är därför han klarar av att leva livsstilen...
mmmm, tror att man kan ha roligare illusioner om sitt liv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 278
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Svar
1 999
· Visningar
56 280
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar