Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stallet klart och det var skönt med ridhus :D
Den ena ponnyn kunde jag iaf longera på longeringsvolten. Det var bra för den hade inte ridning planerad idag :)

Direkt efter stallet tittade vi på Knyckertz men nu ska jag duscha. Därefter ska vi äta pizzarester till kvällsmat och kolla på Sunes jul och Mysteriet på Greveholm :D

Skulle baka mjuka kakor imorgon men jag är så nervös för att de ska bli katastrofala så jag började idag. Så hinner jag göra nya om de blir misslyckade.

Som diabetiker så har jag ju ingen vana vid att baka sötsaker. Sker nån gång vart femte år eller ännu mer sällan
Hittills verkar det gå bra... :nailbiting:

Hemma efter att ha lämnat in en dhl retur och handlat. Suck, lite vitt på marken men inget riktigt. -4 ute och 15.6 inne :idea: Har satt upp Megaras värmedyna ett hack. Det var så vackert ute i natt med vit himmel och snö som lyste upp.

Köpte tre lussebullar på ICA fast man egentligen inte ska äta dem innan den 13. Ja, jag är jultaliban.

Sömnlös på överliggningen. Har precis mejlat chefen med lite frågor om rapporteringssystemet(för avvikelser och oj/aj osv), mtp viss ovilja att inse problemen hos AG känns det viktigt att allt hamnar rätt direkt. Här ska inget råka komma bort. Har redan författat första rapporten och så fort jag får svar ska den iväg. Håll i sig chefen för nu jävlar åker vi 😎
/Linta helt utan fucks to give
”Jag gillar att bakom den där lite blyga fasaden så finns det en väldigt arg person😁
/min vän som fått tjuvläsa 😂

Skulle baka mjuka kakor imorgon men jag är så nervös för att de ska bli katastrofala så jag började idag. Så hinner jag göra nya om de blir misslyckade.

Som diabetiker så har jag ju ingen vana vid att baka sötsaker. Sker nån gång vart femte år eller ännu mer sällan
Hittills verkar det gå bra... :nailbiting:
Som diabetiker finns det inte en massa men många kakor du kan baka om du vill, dock är dom inte alltid så goda för oss sockermonster.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 823
· Visningar
49 238
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar