Japp, syns tydligt att ni har snöstorm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, syns tydligt att ni har snöstorm
Wow. Snökaos!
Jag är less på detta.
Massor av minusgrader och barmark. Bara så mycket frost att allt är vitt. Tiodygnsprognosen visar ingen förändring.
Ge mig 10 cm snö och runt 5 minusgrader!
För två år sedan var det någon som trampat upp en stor penis i snön under Barnhusbron. Sen snöade det inte på 3 veckor så den var kvar ett bra tag
Det är konstig snö, för alltså, det var helt vitt i luften av stora snöflingor när jag skrev inlägget du svarade på. Sedan när jag och hundarna kom ut så var det bara.. 1, kaaaanske 2cm snö! Knappt någonting och grässtråna sticker upp genom snön på samtliga gräsmattor. Ändå har några lyckats ploga upp små snödrivor på vissa ställen. Ebrah är lycklig (Aysu slapp långpromenad, hon var arg på vädret)Är det bara hos mig det inte snöar? Min bild är tagen för mindre än fem minuter sedan.
Kan verkligen relateraAlltså min första reaktion: "Nämen gud, henne känner ju jag! Eller... Jaha."
MVH Har tittat på cirka 8 avsnitt Scott & Bailey de senaste 48 timmarna
Så finAah! Jag hittade tubscarfen med fjordingar på! Men den kostar 200 spänn.. lite väl mycket för mig just nu.
Visa bifogad fil 80692
Eller hur! Tror jag ska önska mig i julklapp.Så fin
Tänkte precis skriva det .Eller hur! Tror jag ska önska mig i julklapp.