Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslutar arbetsveckan med anställningsintervju i över en timme. Nu helt slut i hjärnan. Det tar på krafterna att vara på helspänn och verkligen försöka komma på de där supersmarta formuleringarna och exemplen som gör att jag verkar bra. Nu är det bara att vänta. De intervjuar två personer av alla sökande så chansen/risken att jag faktiskt får uppdraget är ju hyfsat stor.

Dags att stänga av jobbdatorn och fokusera på viktiga saker. Som middag. Och vin.

Avslutar arbetsveckan med anställningsintervju i över en timme. Nu helt slut i hjärnan. Det tar på krafterna att vara på helspänn och verkligen försöka komma på de där supersmarta formuleringarna och exemplen som gör att jag verkar bra. Nu är det bara att vänta. De intervjuar två personer av alla sökande så chansen/risken att jag faktiskt får uppdraget är ju hyfsat stor.

Dags att stänga av jobbdatorn och fokusera på viktiga saker. Som middag. Och vin.blir det?

Vilket vin blir det?

Gått superintressant utbildning Tors-fre via jobbet :)! Den har gett mig stärkt självförtroende i min arbetsroll, gett mig nya insikter och hjälpt mig att formulera nya mål för framtiden för mig och min avdelning.

Så himla glad och inspirerad, toppenkänsla in i helgen :up:!

Efter platt fall med skötbordet igår och att bitsen till skruvmejseln precis gick av när jag försöker fixa golvet så känner jag att ett fullkomligt vredesutbrott inte är många sekunder bort. Jag märker att mitt huvud inte alls är i fas den är veckan, jag försöker få ordning på allt inför bebis och har absolut noll vaddering att hantera motgångar. Jag gick och la mig som ett åskmoln igår och tänkte att allt skulle kännas bättre efter en natts sömn men jag vaknade som ett åskmoln igen. Blöööörk. Kanaliserar frustrationen i frenetisk städning men nu har jag ett satans skötbord mitt i rummet och verktyg över halva lägenheten.

:arghh:

Dumt av mig att köra i diket med jobbets bil 30 mil hemifrån :meh:men nu har vi suttit ute på hygget i snart en timme, så bärgaren borde vara på gång! Missade i alla fall trädet!
IMG_20211203_162329.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 844
· Visningar
49 627
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar