Strax är denna arbetsdag finito. Ska köra till stallet och sen hem, slänga in maten i ugnen, duscha, äta och se på skidor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att nån annan också är frustrerad/irriterad. Måste vara något i luften. Jag brukar vara svårretad men de senaste två veckorna har jag verkligen varit nära att bara vråla rakt ut några gånger.Hittade ett annan, vedertagen, kanal för min frustration så nu är jag ute på 9 km promenad i snön. Fryser, men det är skönt för huvudet. Halva kvar nu, hemma väntar varm dusch och hemmagjord pizza.
Har tittat på tv så länge att den stängde av sig själv
Det gör jag med just nuSitter i soffan och äter isglass.
Med eld i kaminen och 20 kronljus tända blir det lite varmt.
Haha. Här är det underbart. Har - lite av misstag - lyckats elda upp till 25 graderDet gör jag med just nu
Maken, aka kaminmannen, är bortrest och jag har fått tf tagit över titeln - jag kan ha gått till överdrift
Den funktionen har jag lyckats stänga avHar tittat på tv så länge att den stängde av sig själv
Shit!! Hur mår du?
Oj! Är du ok?
Tack allihopa! Vi mår utmärkt. Fick vänta en timme på bärgare, åka bärgare typ 1,5 h. Sen fick vi vänta på taxi minst 1,5 h och sitter äntligen i den och är nog hemma om typ 2h. Bra fredag! jag och kollegan hade kläder med oss så vi skulle klara typ -25 så vi behövde inte frysa iaf!Hoppas DU är okej
Skönt att höraTack allihopa! Vi mår utmärkt. Fick vänta en timme på bärgare, åka bärgare typ 1,5 h. Sen fick vi vänta på taxi minst 1,5 h och sitter äntligen i den och är nog hemma om typ 2h. Bra fredag! jag och kollegan hade kläder med oss så vi skulle klara typ -25 så vi behövde inte frysa iaf!
Nu sa taxichaufförens kompis "du kommer köra in i ett oväder och det är superhalkigt". Håll tummarna för att vi överlever!Skönt att höra
Det gjorde min flera gånger när den var ny, jag trodde det var fel på den men fick tipset att kolla i inställningarna och den stod på timer på 6 timmar eller nåt.Har tittat på tv så länge att den stängde av sig själv
Tog en prenumeration på Max, 44,50 och halva priset (som säkert går upp) hela livet.Men vänta nu här! Det finns en Harry Potter tournament of houses på Hbomax?
Aha! Ja, nåt sånt måste det ju vara! Blev helt paff och utbrast ”Nej!” Högt för mig själv… som att jag tittade på något väldigt viktigt. Inte en serie. Som jag ser för andra gången…Det gjorde min flera gånger när den var ny, jag trodde det var fel på den men fick tipset att kolla i inställningarna och den stod på timer på 6 timmar eller nåt.
Tur att jag inte hann ringa och reklamera. (Hej blå micro!)