Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det du som hade en "blå" micro, eller var det någon annan bukefalist? Jag minns historian, men inte vem den kom från Hur som helst så gjorde det att jag igår kunde trolla lite och göra så att morsans nya galler till duschavloppet (det har säkert något mer ordentligt namn...) kunde bli silverfärgat istället för just blått! Mannen som jobbade som fastighetsskötare, som kom till hennes lägenhet med det, han tänkte inte på att ta av plastenDet gjorde min flera gånger när den var ny, jag trodde det var fel på den men fick tipset att kolla i inställningarna och den stod på timer på 6 timmar eller nåt.
Tur att jag inte hann ringa och reklamera. (Hej blå micro!)
Det var väl @mandalakiVar det du som hade en "blå" micro, eller var det någon annan bukefalist? Jag minns historian, men inte vem den kom från Hur som helst så gjorde det att jag igår kunde trolla lite och göra så att morsans nya galler till duschavloppet (det har säkert något mer ordentligt namn...) kunde bli silverfärgat istället för just blått! Mannen som jobbade som fastighetsskötare, som kom till hennes lägenhet med det, han tänkte inte på att ta av plasten
Sitta och plugga en hel dag är rena döden för kroppen (och själen).Är i sängen, skönt.
Inte rört mig utanför dörren idag, bara suttit i soffan och ätit.
Tror jag måste hitta något nytt i mina dagar, känns som att jag bara blir mer och mer nedstämd de senaste.. tre veckorna?
Bara äter hela tiden och scrollar under ett par filtar på soffan och vill bara sova. Knappt glad när jag ska till stallet ens. Igår och idag var något väldigt .
Men imorgon ska jag iaf vara i stallet massor, jobba och rida. Anmält mig till 90min lektion på söndag morgon också, blir säkert lite mockning då med. Så får röra på mig och vara med hästarna och bli endorfin-hög vare sig jag vill eller inte
Försökt klura lite på vardagarna med, de har varit svårast. Tänker att jag ska ta mig till biblioteket och plugga Om så bara ett par timmar, de har både studierum och café (säkert varmare än lägenheten med). Gymmet jag är medlem på men aldrig går till ligger dessutom vägg i vägg, så jag kan ta med träningskläder och se hur det blir. Saknar ju att lyfta saker, egentligen.
Om inte annat bättre förutsättningar för plugg och rörelse än att rulla från sängen direkt till soffan och slå på tvn.
Cautiously optimistic.
(Och buke fick en roman för det är skönt att skriva )
(EDIT: inser nu att det nog är sånt här dagboksinläggen är till för meneh, nästa gång!)
Löjligt lätta frågor ju!Men vänta nu här! Det finns en Harry Potter tournament of houses på Hbomax?
Ja, funderar också på att flytta från soffan till sängenKlockan är inte mycket alls men ser fram emot denna -> 🛏
Jag ligger i den redan...Klockan är inte mycket alls men ser fram emot denna -> 🛏
Ska vi göra dagens insatsJa, funderar också på att flytta från soffan till sängen
SÅ sant!Sitta och plugga en hel dag är rena döden för kroppen (och själen).
Detta oavsett om det är ett intressant ämne eller inte. Promenad. Ut och fodra hästar. Dansa en stund eller vad som helst egentligen. Men bara att det blir rörelse regelbundet under dagen. Annars blir man tillslut denna:
Visa bifogad fil 80790
Ja, kämpa!Ska vi göra dagens insats
Vi med! Nog för att jag är äldre än dig. Men inte SÅ mkt.Är hemma igen och nedbäddad i soffan med partner. Vi har tydligen blivit pensionärer och är sömniga redan nu.