Huuu! Det lÀt otÀckt!Kollar My feet are killing me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huuu! Det lÀt otÀckt!Kollar My feet are killing me.
à h, Àlskar bÄde det och Dr Pimple Popper . Ju vÀrre desto bÀttre, liksom .Huuu! Det lÀt otÀckt!
Min kompis hadde en stor finne! , en sÄn som var som en tennisboll! fick inte vara med nÀr de tog bort den!à h, Àlskar bÄde det och Dr Pimple Popper . Ju vÀrre desto bÀttre, liksom .
Vilken hÀrlig top/tunika!Visa bifogad fil 80799
Detta blir nog snyggt till middagen imorgon/ikvÀll
Köpte den för nÄgra Är sedan men har inte riktigt kommit till skott med att anvÀnda den, men hah, det lönar sig visst att spara pÄ allt!Vilken hÀrlig top/tunika!
Ăsch dĂ„! Jag hade gĂ€rna frĂ„gat var du köpt den ju!Köpte den för nĂ„gra Ă„r sedan men har inte riktigt kommit till skott med att anvĂ€nda den, men hah, det lönar sig visst att spara pĂ„ allt!
Det var en lite mindre butik i Söderköping om jag minns rĂ€tt, inte en av de större kĂ€nda kedjorna sĂ„ att sĂ€ga.Ăsch dĂ„! Jag hade gĂ€rna frĂ„gat var du köpt den ju!
DÄ fÄr jag nog klara mig utan. Himla fin var den i alla fall och den ser sÄ skön ut, riktigt bra outfit!Det var en lite mindre butik i Söderköping om jag minns rÀtt, inte en av de större kÀnda kedjorna sÄ att sÀga.
Kollade nu vad som stod pÄ lappen - Mirelle, made in italy. NÀr jag googlar sÄ kommer Dimoda upp som första resultat, jag kÀnner igen namnet sÄ det kan vara dÀr jag köpt det. De finns online.DÄ fÄr jag nog klara mig utan. Himla fin var den i alla fall och den ser sÄ skön ut, riktigt bra outfit!