Vad gör vi? Del CXLIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Haft en riktigt bra dag! Var pÄ Jamtli, sÄ mysigt :love: sen Äkte jag till mamma, vi har sett film, druckit glögg och Àtit en smördegspaj hon gjort :d sÄ nu ligger jag i sÀngen och lÀr somna snart. Lika bra, har lovat jag ska skotta gÄrden imorgon sÄ kan behövas en god natts sömn.Tomt utan katterna dock...

20211204_001041.webp

Detta blir nog snyggt till middagen imorgon/ikvÀll :love:

DĂ„ fĂ„r jag nog klara mig utan. 😅 Himla fin var den i alla fall och den ser sĂ„ skön ut, riktigt bra outfit!:heart
Kollade nu vad som stod pÄ lappen - Mirelle, made in italy. NÀr jag googlar sÄ kommer Dimoda upp som första resultat, jag kÀnner igen namnet sÄ det kan vara dÀr jag köpt det. De finns online.
Utifall de har liknande i samma stil som du kanske vill kika efter :up:

Jag har fastnat framför serien Below Deck - mediterran. Avsnitten bara rullar pÄ :cautious::angel:

Och varför Ă€r jag inte trött, sovit dĂ„ligt hela veckan men Ă€r aldrig sĂ„ pigg som nĂ€r det Ă€r dags att lĂ€gga mig đŸ„Č

Jag har nu "created" :cautious: ... SKAPAT heter det ju, en del grejor for helgen med Camilla. Hon och jag pratade om nagot, jag minns inte ens vad, nar plotsligt ... Science teachern i mig vaknade. En kompis pa jobbet har hons och saljer agg (med ett fantastiskt hart skal ... man far ta i for att knacka dem) ... SA Camilla ska fa ga pa agg :p
Jag har ocksa nagra kope agg kvar (med tunnare skal) sa jag tankte mig ett experiment dar hon lagger agg i olika vatskor for att utrona vad som hander (jag la tva agg i vinager redan i kvall da den avsedda effecten nog inte hinns med annars. :grin:
Science teacher har varit busy, henne's favorit "Monster Truck" har ocksa gjort ett isberg av en mycket liten Elsa docka, olaf, och en annan docka hon glomde har sist.

Men forst ska jag jobba 7 timmar med brandkar och polis att samla leksaker till "mindre bemedlade" barn. Det ar faktiskt himla KUL, men valdigt jobbigt. Sarskilt nar man sedan har en jatte ivrig 5-aring som ska sova over. Naja, exprementen lar halla henne sysselsatt ett bra tag. :D Hoppas jag :cautious:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
Tjatter Har ni nÄgon smÄlustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att Àr nÄgot som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter NÄgra dagar för sent men vi kör vÀl i Är igen?! Det gÄr ut pÄ att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar