Äsch, knö in det i en mössa bara! Orka föna.På väg hem från simhallen frös mitt hår till is.. Dags att börja föna innan jag går hem därifrån tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, knö in det i en mössa bara! Orka föna.På väg hem från simhallen frös mitt hår till is.. Dags att börja föna innan jag går hem därifrån tror jag.
Hade en intervju över teams, takade nej.
Lyssnar på julmusik. Fick drastiskt sänka ljudnivån för det var alldeles för högt sa Jinns
Det händer! det jobbet jag har nu fick jag medans jag körde bil mellan stockholm-Västervik i ett konferenssamtal,Erbjöds du jobbet på stående fot under intervjun?
Ååå min typ av granneMin granne skreksjöng nyss till ”Stad i ljus”. Klassiker
Det händer! det jobbet jag har nu fick jag medans jag körde bil mellan stockholm-Västervik i ett konferenssamtal,
Ååå min typ av granne
Eller som avkommans gäng sjöng under balkongen till kompisen som skulle flytta till Lund. -Stad i syd i ett land utan RMin granne skreksjöng nyss till ”Stad i ljus”. Klassiker
En av min ex-sambos levde på nätpoker. Han kunde ofta spela sent på natten. Iom mina sömnbesvär kunde jag ju också vara vaken. Då fulsjöng vi så högt och falskt vi kunde till tex K-ci and Jojo.Han alternerar tex med Roger Pontare ”när vindarna viskar mitt namn” när det inte är julsäsong! ”En dag” med Tommy Nilsson står ofta högt upp på listan också. Ja han är störtskön IRL kan man också få njuta av hans skills på luftgitarr
Det är himla kul att Skånes flagga är samma som signalflaggan för R.Eller som avkommans gäng sjöng under balkongen till kompisen som skulle flytta till Lund. -Stad i syd i ett land utan R