Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså.... vätskedrivande gör verkligen susen men sjukt störande att man måste gå och kissa flera ggr ....

Idag har tunga artelleriet satts in. Jag har stödstrumpor (även om de inte hjälpt förut) Pall så fötterna är i samma höjd som rumpan när jag sitter + vätskedrivande.

Yeah!

KOnstigt nog är jag på ganska gott humör ändå.

Han alternerar tex med Roger Pontare ”när vindarna viskar mitt namn” när det inte är julsäsong! :D ”En dag” med Tommy Nilsson står ofta högt upp på listan också. Ja han är störtskön :D IRL kan man också få njuta av hans skills på luftgitarr 😆
En av min ex-sambos levde på nätpoker. Han kunde ofta spela sent på natten. Iom mina sömnbesvär kunde jag ju också vara vaken. Då fulsjöng vi så högt och falskt vi kunde till tex K-ci and Jojo.
Tur att lägenheten hade så enormt bra isolering vad gällde sådana ljud. Ingen granne sa sig hört ngt iaf. :laugh:
Kom att tänka på grannarna mitt i första omgången och ville icke bli vräkt. 😅

Eller som avkommans gäng sjöng under balkongen till kompisen som skulle flytta till Lund. -Stad i syd i ett land utan R
Det är himla kul att Skånes flagga är samma som signalflaggan för R.
Min far har Norrlands-flagg på sin båt. Någon skåning ute i skärgården undrade vad det var för flagga. Pappa berättade och skojade sen om R-/Skåneflaggan. Mannen blev skitsur och bara vände och gick.
Ops! :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 621
· Visningar
43 556
Senast: Liten
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben