Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses asså. När man av någon anledning haft otur när man tänkt hela (lugna) veckan och tydligen inte läst instruktionerna till uppgiften utan bara skrivit och trott att allt var frid och fröjd och så läser man instruktionerna några minuter i elva när inlämning är 23.59......:banghead::jawdrop::nailbiting::arghh:. Paniiiiiiiiiiik. Men jag hoppas det gick bra. PEPPAR PEPPAR.

Vet inte vad som gick snett där asså... vill göra bra ifrån mig, men blev en miss där...

Men vad i helvete. Ska traska hem. Krockar med en råtta i trapphuset? Hen pallade inte ens flytta sig? Stannade mitt på orientaliska mattan och ba vägrade. Glodde upproriskt på mig typ ”ja du kan gå runt jag bor här”.

Händelserik dag idag.
Först iväg och veckohandla. Passade även på att köpa hem lite amaryllisar mm.
Sen iväg och jobba några timmar ute i kylan.
Väl hemma igen lyxade jag till det med te och snabbnudlar till middag. Då jag inte alls kände för att laga till något. Soffan och filmtittande hägrade istället.

En helt okej födelsedag med andra ord. Tårtätande och minifirande blev det igår hos exet.

Nu siktar jag mot sängen. Tidig uppgång imorgon.
Grattis!

-5 ute och 18.4 inne. Har iofs inte satt på några element eftersom jag avskyr när det är för varmt

Sjukt, jag har exakt samma temp! :D

646D0854-FAB2-41B2-92E4-4C4330A6999A.webp

Har haft en väldigt innehållsrik dag. Promenerat ponnyn två gånger, och där emellan hälsat på hos föräldrarna och bl.a. bakat lussekatter, ställt fram värmebaljan till hästarna (det ska bli KALLT 🥶!) och sedan skrivit klart en skrivuppgift. Jag tror i alla fall att jag är klar för inlämning nu.... :nailbiting::D

Du ar alltid sa underbart effektiv och busy:cool:

Nu ar kalendrar levererade till barnbarn ... Sa fort Farmor och Farfar var utanfor ytterdorren fragade Camilla som just fyllt fem (forra helgen) pappa om hon kunde oppna ett paket nu ... det var mellan 18-20*C i dag sa dorren var oppen och jag horde svaret ... "Nej, det ar som Farmor sa, pa Onsdag far ni oppna ETT paket och EN ask (med en treat) -foljt av en liten paus- Lat oss satta upp kalendrarna har ovanfor oppna spisen. :rofl: Hoppas chokladen i askarna inte smalter.

Har ar Camilla's
IMG_3329_zpsubq06vfa.jpg

Och har ar Bjorn's (Nalle's)
IMG_1304.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
79 80 81
Svar
1 601
· Visningar
43 012
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII