Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nära sängen nu :eek:
Alltså, fast hemmet är ju i spillror. Disk överallt, tvätt överallt, stök överallt, skräpiga golv.

Jag är i spillror, trött, oduschad, osv.

Skulle behöva göra matlåda, duscha, och packa för ridning I morgon men jag tror jag bara blundar för allt och går direkt på sängläge.
Sääääng :love:🤤😪

Kollar ifatt dagens vintersport. Ingen höjdare att lägga bort två timmar soffhäng på att köra till och från Röstånga :cautious:
Idag var det dessutom urtråkigt väder med snöblandat regn större delen av vägen.
Har iaf varit ganska produktiv idag och har beställt julkort, kalender och ett gäng julklappar :D
Så här såg det ut i "min" Skåneby i förmiddags.
262046795_4544851662300117_2871979112033526469_n.webp

Och här uppe är det barmark

Garvar ihjäl mig! Är fortfarande med i grupper för hyra lägenhet i andra hand i Stockholm. En annons är en man som vill hyra ut ena rummet sin 3a (har andra rummer uthyrt och bor själv i vardagsrummet.) . Så långt inget knepigt.. Men han antsträngt sig att göra en video och lagt ut på youtube för visa hur inneboenden vad dom ska städa och hur. :rofl:

Men fasiken, hittade just quick start för moderkortet jag ska skicka tillbaka när jag redan tejpat ihop lådan. Är det värt det att slita upp lådan igen? Den skickas tillbaka eftersom den är defekt. Undrar om de bråkar att quick start inte är med? :idea:

Händelserik dag idag.
Först iväg och veckohandla. Passade även på att köpa hem lite amaryllisar mm.
Sen iväg och jobba några timmar ute i kylan.
Väl hemma igen lyxade jag till det med te och snabbnudlar till middag. Då jag inte alls kände för att laga till något. Soffan och filmtittande hägrade istället.

En helt okej födelsedag med andra ord. Tårtätande och minifirande blev det igår hos exet.

Nu siktar jag mot sängen. Tidig uppgång imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
79 80 81
Svar
1 600
· Visningar
42 952
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar