Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en prickig ugnslucka. Har provad diverse rengöringsmedel utan större resultat.. Nu har jag köpt bikarbonat och gjorde en pasta med vatten som jag la på. Det fick tå i en timme.Inget märkbart resultat. Den är fortfarande väldigt prickig. Det börjar känns hopplöst.

Tror att ugnsrengöring på sprejburk är sista alternativet. Men det får ske sommartid när jag kan ha dörrar och fönster öppna pga ångorna
Vanlig ungsrengöring blandat med diskmedel som får verka i runt 10 min sedan bara skrapa av.

Idag får Bodil jobba. En lusse deg står på jäsning nu

Bifogade filer

• received_439627377864054.webp
    received_439627377864054.webp
    17,3 KB · Visningar: 15
Har tvättid bokad till 18 men fasiken om jag orkar tvätta. Rotade i tvättkorgen och det enda som ska tvättas är egentligen lakan. Gillar att bara tvätta lakan så jag slipper tumla utan kan stuva in dem i tvättskåpet, men tror jag hoppar.

Orkar inte tvätta ikväll. Rotade igenom tvättkorgen och det enda som behöver tvättas är lakan. Jag är en lakan hoarder så det finns gott om rena lakan hemma. Så jag bäddar rent och de använda lakanen hamnar i tvättkorgen några dagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
78 79 80
Svar
1 580
· Visningar
42 416
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar