Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dr NowzaradanVisa bifogad fil 80380Now we’re talking
Det vet jag inte vem det är men antar ingen helt trygg person?Dr Nowzaradan
Visa bifogad fil 80380Now we’re talking
Här är en till som blir räddad av Barnaby och hans gäng! Frågan är om vi blir räddade före eller efter vi mördatsMorden i Midsummer
Sheldon Cooper kändes kanske inte som världens tryggaste räddare i nöden.Visa bifogad fil 80380Now we’re talking
En överviktskirurg i USA som tar emot patienter ingen annan kan/vill hjälpa. Han är typ rätt sträng mot patienterna.Det vet jag inte vem det är men antar ingen helt trygg person?
Men du måste lägga på bikarbonat sedan lite ättika. Det försvinner jämt när jag gör så.Jag har en prickig ugnslucka. Har provad diverse rengöringsmedel utan större resultat.. Nu har jag köpt bikarbonat och gjorde en pasta med vatten som jag la på. Det fick tå i en timme.Inget märkbart resultat. Den är fortfarande väldigt prickig. Det börjar känns hopplöst.
Tror att ugnsrengöring på sprejburk är sista alternativet. Men det får ske sommartid när jag kan ha dörrar och fönster öppna pga ångorna
Visa bifogad fil 80380Now we’re talking
Alltså först pastan och sedan droppa på ättika? Direkt eller efter ett tag?Men du måste lägga på bikarbonat sedan lite ättika. Det försvinner jämt när jag gör så.
Citron och bakpulver eller bikarbonat använder jag beroende på vad som finns hemma, funkar fint.Jag har en prickig ugnslucka. Har provad diverse rengöringsmedel utan större resultat.. Nu har jag köpt bikarbonat och gjorde en pasta med vatten som jag la på. Det fick tå i en timme.Inget märkbart resultat. Den är fortfarande väldigt prickig. Det börjar känns hopplöst.
Tror att ugnsrengöring på sprejburk är sista alternativet. Men det får ske sommartid när jag kan ha dörrar och fönster öppna pga ångorna