Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon! Feelingen nu är mer:

E7CB2E97-B44D-4DA9-B850-106E55EB9F2F.gif

Jag har tappat räkningen på hur många ggr Lillkatten kört sin "ingen leker med mig, ingen ägnar sig åt mig, buhu jag är alldeles ensam och övergiven :arghh:"-rutin nu på morgonen :meh: Så gav med mig till sist och öppnade klädkammaren som hon får stöka runt i, stackars Lilla herrn har sett allt surare ut för varje minut hon låtit typ 😅

Har fortfarande inte kommit igång med dagens stök men spela roll, gott om tid kvar av dagen! Precis fixat kaffe så ska fortifiera mig eller vad det heter, och vila öronen. Framförallt vila öronen 😅

Usch varför är det söndag.
Behöver en dag till innan måndag :cautious:

Borde vara hemma till 15 efter mötet iaf, undrar om jag ska köpa med mig nåt gott hem eller så (men är inte sugen på något just nu? Vad sker??)

Kanske även idag jag styr Diablo 2 och smälter ihop med soffan.
Jag skulle behöva en tre-dagars helg och typ en sex-dagars arbetsvecka just nu, hinner aldrig ikapp på jobbet och skulle behöva vila ordentligt på helgen :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 546
· Visningar
41 765
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar