Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blanda in lite mer julsånger så är ni på rätt spår senBörjade med jul-knytis i huset, nu spårar det.
Står alltså ett minst sagt blandat gäng och skriksjunger till Roger Pontare ”när vindarna viskar mitt namn”.
Rimligt rimligt
Hade också kallt här om dagen @tornblomma
Visa bifogad fil 80322Vill också titta på hästsporten men tiden har inte funnits… Har dock fått mycket annat gjort idag!
Jaja, petitesserHaha fast du har termometern vid fönstret?
Min mätare är inne i lägenheten, vid fönstret där det blåser in rätt friskt lär det nog inte vara många plusgrader. Bor i ett gammalt hus, stora gamla fönster, i ett torn vid vatten You do the math
Men ingen får klaga, är bara ta på en jacka haha pga det värsta som skulle kunna hända att vi får … TREGLAS ALUMINIUMFÖNSTER Tar hellre en snöstorm inne i lägenheten
Bara jag som tycker Jens Fredricson har annorlunda tygelfattning?!
Intressant!Nej. Det har skrivits om det i Hippson (?). Det var något om att han tyckte att kontakten blev bättre.
Nej. Det har skrivits om det i Hippson (?). Det var något om att han tyckte att kontakten blev bättre.
Hittade artikeln hos Hippson .Nej. Det har skrivits om det i Hippson (?). Det var något om att han tyckte att kontakten blev bättre.