Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jag tyckte att ponnyn som vann küren var väldigt bekant i rörelsemönster, attityd osv så kollade nu.

Jovisst, släkt till ett helt gäng hästar på ridskolan 🙈 Jag fattar inte hur jag kan känna igen hästlinjer på hur hästar rör sig men inte ansikten på folk 🙄

Tittar bara på skidskyttet idag, eftersom jag inte orkar dra igång datorn för dressyren.

Ska försöka dammsuga och hinna med ett sista BF köp också. Borde laga matlådor i em. Funderar på Korv Stroganoff och Ost&Skinkpaj m 3veckorssallad. Saknar såklart 1 viktig ingrediens per rätt (chilisås och rökt skinka) så måste handla först.

B91DDB49-46F5-4EC8-9CD6-F9609DF31876.webp
Now we’re talking :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 556
· Visningar
42 009
Senast: sthu
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII