I svåra fall så kan man behöva skrapa skiten med rakblad/skrapa för glaskeramikhäll, efter att pastan gjort sitt och luckras upp ytan.Testat nu.
Gjorde ingen större skillnad tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I svåra fall så kan man behöva skrapa skiten med rakblad/skrapa för glaskeramikhäll, efter att pastan gjort sitt och luckras upp ytan.Testat nu.
Gjorde ingen större skillnad tyvärr.
Alltså, det känns lite som att det beror på vilken säsong? Med Conrad som bosun är du körd Malia kan däremot vara ganska driftig!För mig är det besättningen i Below Deck Mediterranean. Känns betydligt mindre tryggt
Ok, några timmar sen på bollen, men The Mandalorian. Känns tryggt.Visa bifogad fil 80380Now we’re talking
Kanske funkar med lite ljudbok…Orkar inte ta tag i nåt, borde duscha och packa upp väskor. Hjälp mig
Jag älskar Malis och Cpt. Sandy, så coola! Men de flesta som varit på däck är ju inget att hänga i julgranen direktAlltså, det känns lite som att det beror på vilken säsong? Med Conrad som bosun är du körd Malia kan däremot vara ganska driftig!