Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses så fruktansvärt! Jag skrattar för att jag blir så obekväm!Han alternerar tex med Roger Pontare ”när vindarna viskar mitt namn” när det inte är julsäsong! ”En dag” med Tommy Nilsson står ofta högt upp på listan också. Ja han är störtskön IRL kan man också få njuta av hans skills på luftgitarr
Men jösses så fruktansvärt! Jag skrattar för att jag blir så obekväm!
Alltså, en av mina grannar hemma i lilla västerbottensbyn brukade sjunga finska julsånger opera-style runt jul och han var fantastiskt duktig, så det störde inte... och det var ju bara ibland. Jag skulle bli vansinnig om mina grannar började sjunga Pontare, julsånger eller rent generellt bara sjunga eller spela musik regelbundet så att jag hörde på vanliga dagar.Haha jag är jättebekväm med detta! Själv brukar jag imitera min personliga favorit Arja Saijonmaa
Varför tacka nej?Hade en intervju över teams, takade nej.
Alltså, en av mina grannar hemma i lilla västerbottensbyn brukade sjunga finska julsånger opera-style runt jul och han var fantastiskt duktig, så det störde inte... och det var ju bara ibland. Jag skulle bli vansinnig om mina grannar började sjunga Pontare, julsånger eller rent generellt bara sjunga eller spela musik regelbundet så att jag hörde på vanliga dagar.
Men särskilt julmusik.
Det låter skitroligt på avstånd, jag lever gärna det livet genom dina inlägg!Jag tycker det är lite härligt när folk släpper loss! Såklart inte dygnet runt men ändå.
Jag kopplade in mig på min ungdomliga grannes blåtand och tog över hennes högtalare på ngn efterfest. De stod och hoppade till tung hiphop typ ASAP och plötsligt går ”fyra bugg och en coca cola” ingång. RIDÅÅÅÅÅ
Jag har flera orasker.Varför tacka nej?
Jag skulle inte heller flytta till USA faktiskt. Skulle vara ett sjuhelvetes bra erbjudande i så fall.Jag har flera orasker.
1 Jag har mina barn här.
2 vill inte flytta till usa
3 kan inget om företagskulturen
4 trivs där jag är
Vad är det för fel på Hyvää adventtia? eler iloisaHur skriver man glad första advent på finska egentligen? Tycker alla varianter låter helkonstigt
Ett bra erbjudande var det. men inte så bra,Jag skulle inte heller flytta till USA faktiskt. Skulle vara ett sjuhelvetes bra erbjudande i så fall.