Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
... och där råkade jag kanske köpa 300 flaskor apotekarnes julmust (glasflaska) också. :angel:
Jag har sagt hela tiden att de inte vill att jag gör inköp, de får skylla sig själva.
Men jag råkade höra att de bara kommer servera kaffe på julfrukosten, och vi som inte dricker kaffe måste väl få något :p 🤷‍♀️

Haha jag är jättebekväm med detta! Själv brukar jag imitera min personliga favorit Arja Saijonmaa :D
Alltså, en av mina grannar hemma i lilla västerbottensbyn brukade sjunga finska julsånger opera-style runt jul och han var fantastiskt duktig, så det störde inte... och det var ju bara ibland. Jag skulle bli vansinnig om mina grannar började sjunga Pontare, julsånger eller rent generellt bara sjunga eller spela musik regelbundet så att jag hörde på vanliga dagar.
Men särskilt julmusik. :D

-14° grader och rådimma = eldar lite och tassar mest omkring inomhus :up:

1638195727775.webp

Alltså, en av mina grannar hemma i lilla västerbottensbyn brukade sjunga finska julsånger opera-style runt jul och han var fantastiskt duktig, så det störde inte... och det var ju bara ibland. Jag skulle bli vansinnig om mina grannar började sjunga Pontare, julsånger eller rent generellt bara sjunga eller spela musik regelbundet så att jag hörde på vanliga dagar.
Men särskilt julmusik. :D

Jag tycker det är lite härligt när folk släpper loss! Såklart inte dygnet runt men ändå.
Jag kopplade in mig på min ungdomliga grannes blåtand och tog över hennes högtalare på ngn efterfest. De stod och hoppade till tung hiphop typ ASAP och plötsligt går ”fyra bugg och en coca cola” ingång. RIDÅÅÅÅÅ 😆

Jag tycker det är lite härligt när folk släpper loss! Såklart inte dygnet runt men ändå.
Jag kopplade in mig på min ungdomliga grannes blåtand och tog över hennes högtalare på ngn efterfest. De stod och hoppade till tung hiphop typ ASAP och plötsligt går ”fyra bugg och en coca cola” ingång. RIDÅÅÅÅÅ 😆
Det låter skitroligt på avstånd, jag lever gärna det livet genom dina inlägg! :love:

Höjdpunkten mina fredagar är när shiban råkar få ett hårstrå mellan tänderna och gör fula miner åt mig i soffan. :D

Min mansplainer kollega på vårt moderbolag har hjälpt oss att göra bilder till vår marknadsföring tidigare, men nu är jag för stolt för att fråga honom vilket program han använde och vilket typsnitt. Så nu sitter jag och försöker laborera fram likadana bilder själv men det går helt värdelöst :meh::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 628
· Visningar
43 716
Senast: Flavor
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar