jag skulle skriva Toivon sinulle Iloista ensinmäistä adventtia.Hur skriver man glad första advent på finska egentligen? Tycker alla varianter låter helkonstigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag skulle skriva Toivon sinulle Iloista ensinmäistä adventtia.Hur skriver man glad första advent på finska egentligen? Tycker alla varianter låter helkonstigt
Något som var riktigt vackert, var en glittrande "rörlig" regnbåge i små snöflister tidigare idagVackert på bild iaf!
Något som var riktigt vackert, var en glittrande "rörlig" regnbåge i små snöflister tidigare idag
Fastnade inte så vackert på bild tyvärr
Riktigt häftigt och vackert, så både jag och kollegan stoppade upp helt i jobbet och bara tittade på skådespelet en bra stundLåter häftigt! Tycker ofta det är svårt att fånga naturfenomen på foto. Inget slår liksom IRL! Upplevde några på riktigt magiska solnedgångar på Jamaica. Såg så futtigt ut på bild. En får lagra i minnet istället!
Kanske lägga in en bild här så kanske någon av oss känner igen typsnittet? Så slipper du fråga gubbenMin mansplainer kollega på vårt moderbolag har hjälpt oss att göra bilder till vår marknadsföring tidigare, men nu är jag för stolt för att fråga honom vilket program han använde och vilket typsnitt. Så nu sitter jag och försöker laborera fram likadana bilder själv men det går helt värdelöst
Tänkte just det att det lät kallt för en liten OSH.Det började för övrigt regna på oss medan vi var ute. Kisse blev kall.
Tänkte samma sak. Vackert foto men aldrig i livet att jag skulle vilja vara där Jag har blivit mindre tålig mot kyla och is ju äldre jag blivitVackert på bild iaf!
Lilla kisse hoppas att det inte blev alltför kallt! Stoppa ned honom i jackan annarsDet började för övrigt regna på oss medan vi var ute. Kisse blev kall.
Kanske lägga in en bild här så kanske någon av oss känner igen typsnittet? Så slipper du fråga gubben
Äsch då är nyfiken, listade du ut vad för program han använde också?Har listat ut typsnittet men sen verkar det vara x antal lager av olika formateringar på det också Gav upp och bad honom skicka en lista på stegen i sin textredigering. Får se om jag får det jag bett om till svar, eller inbjudan till hans egen internutbildning i programmen
Vad är det för fel på Hyvää adventtia? eler iloisa
Tack! Snöade in mig på krångliga meningar och bara wtfjag skulle skriva Toivon sinulle Iloista ensinmäistä adventtia.
Kallt är relativt, det var ju plusgrader. Men han har en fin stickad filt i ryggsäcken där han kan sitta om det börjar blåsa eller regna.Tänkte just det att det lät kallt för en liten OSH.
(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror kommer att passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. )Lilla kisse hoppas att det inte blev alltför kallt! Stoppa ned honom i jackan annars
Eller nej, nu är det dags för fula jultröjor även för katter
Äsch, hade jag en tunt pälsad eller nakenkatt skulle jag inte heller banga Jag får istället hålla mig till godo med en fluga(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror komme ratt passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. )
Brrrr...ser RUSKIGT kallt ut...
Inget så hederligt som lite mordHar flytt dårhuset och tagit mig hem. Är oändligt glad jag bara jobbar 4 dagar denna vecka. Nu väntar mumsiga soppan med brödet och sen lite apelsinglögg. Självklart ska jag se på lite hederliga mord också
Äsch då är nyfiken, listade du ut vad för program han använde också?