Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Något som var riktigt vackert, var en glittrande "rörlig" regnbåge i små snöflister tidigare idag 😍
Fastnade inte så vackert på bild tyvärr 🤷‍♀️

Låter häftigt! Tycker ofta det är svårt att fånga naturfenomen på foto. Inget slår liksom IRL! Upplevde några på riktigt magiska solnedgångar på Jamaica. Såg så futtigt ut på bild. En får lagra i minnet istället!

Min mansplainer kollega på vårt moderbolag har hjälpt oss att göra bilder till vår marknadsföring tidigare, men nu är jag för stolt för att fråga honom vilket program han använde och vilket typsnitt. Så nu sitter jag och försöker laborera fram likadana bilder själv men det går helt värdelöst :meh::cautious:
Kanske lägga in en bild här så kanske någon av oss känner igen typsnittet? Så slipper du fråga gubben :devil::D

Kanske lägga in en bild här så kanske någon av oss känner igen typsnittet? Så slipper du fråga gubben :devil::D

Har listat ut typsnittet men sen verkar det vara x antal lager av olika formateringar på det också :grin: Gav upp och bad honom skicka en lista på stegen i sin textredigering. Får se om jag får det jag bett om till svar, eller inbjudan till hans egen internutbildning i programmen :D 😅

Lilla kisse :cry: hoppas att det inte blev alltför kallt! Stoppa ned honom i jackan annars :D
Eller nej, nu är det dags för fula jultröjor även för katter :idea::angel:
(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror kommer att passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. ;) )

Senast ändrad:
(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror komme ratt passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. ;) )
Äsch, hade jag en tunt pälsad eller nakenkatt skulle jag inte heller banga :angel: Jag får istället hålla mig till godo med en fluga :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 636
· Visningar
44 050
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar