Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
-11 grader och varit i flera dagar. Tog fram alla underställ när jag kom hem och skicka in dem på en sköljning i tvättmaskinen. De lukta garderob efter ha legat med packade sedan i våras .. Men nu vill jag nog inte vara utan dem när vi är ute så mycket 🙈 Nog för att täckbyxor hjälper en del men inte helt.

Inte redo för vintern och är redan less :angel: :angel: Hade de inte varit för Corona så hade jag suttit i en solstol över jul och nyår typ ...

(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror kommer att passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. ;) )

Undrar om Megara skulle passa i en sån här? :idea:

Sphynx-in-red-turtleneck-sweater-3-e1551978360559-324x324.jpg

:rofl:

En sån här jobbig dag som varit fullbokad med lämna barn, psykolog, studiebesök, och skola för mig. Blir för mycket i hjärnan så känner mig så sjukt urlakad nu! :cautious: Har några dagar framför mig med liknande upplägg, längtar till fredag eftermiddag nu känner jag!

Är dessutom sjukt sugen på kaffe, vet liksom inte om jag ska dricka kaffe eller typ gå och sova?! :confused::p

Borde plugga lite också nu när det är färskt information i huvudet efter dagens studiebesök, men vet inte om det bara blir kattskit när jag är så här mosig. :angel:

Stallet :love:
Får rida en ponny I dag som vi länge trodde inte skulle klara sig. Så himla kul att hon nu får böja gå lektion, jag blir en av de första som får äran. Knepigt sto med hundradjuttioelva åsikter.
Har dessutom nya fluffiga ugg liknande (men vattentäta) skor som är varma och gosiga när jag vimsar runt i stallet. Har alltid bara kört på ofodrade ridskor och chaps och haft isbitar till fötter innan jag ens kommit upp i sadeln. Aldrig tänkt att jag kan byta. I bland är man lite korkad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 641
· Visningar
44 152
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025