Exakt Dessutom avkopplande, man vet vad man har att förvänta sigInget så hederligt som lite mord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt Dessutom avkopplande, man vet vad man har att förvänta sigInget så hederligt som lite mord
(jag har en stickad liten tröja med dödskallar på som jag egentligen beställde till Kailzie, men som var typ tre storlekar för liten och som jag tror kommer att passa kisse alldeles utmärkt, men säg ingenting till någon. Jag vill ju inte var känd som en sådan där fånig människa som klär katten i tröjor bara för att det är gulligt. )
Men såklart! Känns som hennes färg och blodfläckarna från påklädningen skulle knappt synas!Undrar om Megara skulle passa i en sån här?
Skulle vilja se dig försöka få på henne denUndrar om Megara skulle passa i en sån här?
Haha vem redigerar typsnitt med PhotoshopGissar Photoshop!
Haha vem redigerar typsnitt med Photoshop
Åh, jag som tycker det är en jättefin bild!Jag hade nastan glomt det har vinter "ljuset" ... eller snarare bristen pa ljus. Jag kanner mig latt depremerad bara av att se det pa bild.
Åh, jag som tycker det är en jättefin bild!
All sympati.Skulle verkligen behöva en hel flaska vin eller ett riktigt hårt träningspass idag. Kan jag få nåt utav det? Nej.
All sympati.
Jag får inte dricka nåt på nån vecka till och det känns outhärdligt. Så du som måste vänta i måååånader har det värre.
Outhärdligt just nu!
alkoholfri glögg?