Jag är nu 160 ord ifrån 1500 ord..... Känner mig lite osäker på om jag kanske har lagt för mycket vikt på den första delen av uppgiften, men jag orkar inte fundera mer på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för lång tid. Alltid alldeles för lång!Hur lång tid tar det för en morotskaka i springform att svalna så man får göra frosting..?
Inte här väl?Vi har också knallat omkring på marknad idag Både träffat människor jag vill träffa och andra jag host hade gärna fortsatt undvika Kan man gräva ett hål eller så? Typ.
Haft allvarliga funderingar länge på att när jag pluggat klart packa ihop allt och flytta härifrån. Ibland är jag lite trött på småstadslivet.
Jo .. och konstaterade att jag kunde ha varit hemma istället. För mkt otrevliga bekantskaper jag helst glömmer och gömmer. Blev lite beklämd helt enkelt. Men så är det ju alltid jag gillar inte att vara bland massa folk. Men för systerdotters skull gick vi en sväng så hon fick titta sig lite omkring.Inte här väl?
Har du möjlighet att ställa den utomhus en stund?Det är över två timmar sen jag tog ut morotskakan och den är fortfarande inte sval
Jag har ställt upp den på där två dricksglas så den kan svalna underifrån också, det verkar funka!Har du möjlighet att ställa den utomhus en stund?
Alltså jäklar vilken skillnad på cykel. Så himla o-krånglig cykel och snabb utan att man ens behöver försöka och så lätt i uppförsbackar? Varför har jag harvat runt på kassa cyklar så här länge?