Men alltså jag menar orimligt varmt... det räcker vell med vanlig filt max eller vad säger du @LadyCovergirlJa det är det som är vitsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså jag menar orimligt varmt... det räcker vell med vanlig filt max eller vad säger du @LadyCovergirlJa det är det som är vitsen
Lycka till!Både barnet och jag är uppe och äter frukost. Åh vad det är kul att tävla
Håller helt med! Har gett bort elfiltar i present till alla jag tycker om
Lycka till på tävlingenBåde barnet och jag är uppe och äter frukost. Åh vad det är kul att tävla
Lycka till!Både barnet och jag är uppe och äter frukost. Åh vad det är kul att tävla
Både barnet och jag är uppe och äter frukost. Åh vad det är kul att tävla
Nä. Elfilt är jag SKÖNT ! Men jag använder inte elfilten som en filt ovanpå mig, utan jag ligger på den i soffan. Det värmer så gott underifrån....Jag har tre (eller kanske 4?) elfiltar jag fatt i present ... och anvander aldrig nagon. Elfilt ar den samsta uppfinningen ever ...
Igenkänningsfaktor....Om jag hade ägnat lika mycket tid åt att skriva som på att gnälla på att jag behöver skriva så hade jag varit färdig med uppgiften nu.
Har den suttit kortare än ett dygn ska du inte behöva oroa dig för borrelia, det tar längre tid att överföra än såVar uppe och kissade och fick syn på något konstigt på magen, en fästing! Ingen aning om hur den hamnat där, om jag haft den på mig eller om hundarna haft med en in som sedan hamnat i sängen. Hoppas den inte hade borrelia men den kan inte suttit länge för den var lätt att dra loss.