Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senast nån knackade på min dörr var det en polis.Har nyss gått och lagt mig. Och så lät det som någon knackade på min dörr. Katterna for iväg så något måste det varit. Men jag ville inte gå upp och kolla. Den dörren är ju ytterdörr så inte ens i trapphuset.
Han opererades för en hjärntumör, har jag för mig.Kollar Beck. Film från 2021. Tydligen har Martin Beck varit sjukskriven i tre månader? De välkomnade honom tillbaks till jobbet.
Jag hänger inte med riktigt.
Nån som vet vad som hänt?
Var Sjödén också på Pizza Express?Kan inte låta bli att grubbla över om Gudrun Sjödén, prins Andrew och Paolo Roberto blivit medietränade av samma lärare
https://www.expressen.se/ekonomi/gudrun-sjodens-egna-ord-darfor-lamnar-hon/
Håller helt med! Har gett bort elfiltar i present till alla jag tycker omI sängen med min elfilt. kan inte fatta varför jag inte köpt en förrän nu.
Allmänt livsråd till Bulefalister: KÖP EN ELFILT.
Livsomvälvande
Elfilt i sängen? Låter varmt...I sängen med min elfilt. kan inte fatta varför jag inte köpt en förrän nu.
Allmänt livsråd till Bulefalister: KÖP EN ELFILT.
Livsomvälvande
Ja det är det som är vitsenElfilt i sängen? Låter varmt...
Huh....kusligt.....
Ja jag lät ju bli att öppna.... hade kunnat göra det om det var dörren i trapphuset. Men det var min ytterdörr och bredvid den är det stora fönster och mörkt utanför. För läskigt helt enkelt. Men har haft lite ångest över om det var någon som mådde dåligt och behövde hjälp eller något. Hade jag haft någon vän eller stor hund här så hade det varit annorlunda. Eller om jag fortfarande var uppe så jag kunde spana på vem det var innan jag öppnade.Senast nån knackade på min dörr var det en polis.
(Det var inte mig han letade efter).