Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost, sorterat tvätt och plockar undan lite på om pö i rummen så jag kan damma och dammsuga sedan.

Funderar på om jag skulle sätta mig och jobba lite, har flera deadlines de närmsta två veckorna så det vore kanske bra att stöka undan någon av de tidsödande uppgifterna.

Funderar också på om jag "behöver" ta en sväng förbi tygaffären som hade 20% på nästan alla klädtyger.
 
Sitter i ett överfullt väntrum hos tandläkaren. Det känns lite konstigt att
1) Vara här en lördag
2) Att väntrummet dessutom är fullt

Vet att de ligger väldigt långt efter och att det är därför. Men i mitt huvud så är det är liksom "fel" dag :)
 
Dricker kaffe.

Hade planerat att gå ut på restaurang med kompisar och äta gott men förträngt att jag haffade stallet denna helgen så det får skjutas på.

Sedan hoppas jag att medicinkliniken inte behöver öppna upp massa platser så jag måste jobba natt söndag måndag. Det skulle innebära att hästens återbesök fryser inne på måndagen :banghead:
 
D9E9A634-62CA-4B96-8E3F-6DEF0734DFB2.webp
 
Tjurar igen över att allt suger. Jag är trött på plattbaggar, trött på att inte kunna se ut genom fönstren, trött på att ha 15 grader inne, trött på att inte längre ha ett kök, trött på att inte ha katten hemma, trött på att spraya plattbaggar två gånger om dagen och trött på att storstäda köket en gång om dagen.
Plus mensvärk och pms.

Men i dag känns det ganska överkomligt, ska klä mig och åka iväg och försöka köpa en ny cykel. Det är jag värd. :) då blir jag nog gladare. Bara de inte börjar tjafsa om att jag ska ha en större cykel. :cautious:
 
Tjurar igen över att allt suger. Jag är trött på plattbaggar, trött på att inte kunna se ut genom fönstren, trött på att ha 15 grader inne, trött på att inte längre ha ett kök, trött på att inte ha katten hemma, trött på att spraya plattbaggar två gånger om dagen och trött på att storstäda köket en gång om dagen.
Plus mensvärk och pms.

Men i dag känns det ganska överkomligt, ska klä mig och åka iväg och försöka köpa en ny cykel. Det är jag värd. :) då blir jag nog gladare. Bara de inte börjar tjafsa om att jag ska ha en större cykel. :cautious:
Kanske har missat men kan du inte kontakta Anticimex så slipper du hålla på själv? Känns inte helt hälsosamt heller…

Lider verkligen med dig, både angående det och att du inte kan se ut! Min mardröm att de ska klä in huset pga någon sorts renovering :nailbiting:
 
Kanske har missat men kan du inte kontakta Anticimex så slipper du hålla på själv? Känns inte helt hälsosamt heller…

Lider verkligen med dig, både angående det och att du inte kan se ut! Min mardröm att de ska klä in huset pga någon sorts renovering :nailbiting:
Vet inte om det är värt Anticimex? Det är på nivån 1-2 plattbaggar och kanske någon larv om dagen sedan jag gjorde den stora utrensningen. Alla jag hittar är dessutom stendöda. Vilket är vad som gör det så vansinnigt irriterande :cautious: om de är döda var sjutton kommer de i från och varför slutar de inte komma?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp