Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus att om jag får säga det själv är bra på att hantera pengarBeställt kreditkort Efter att ha tappat bort mit bankkort i våras insåga jag att två kort kan nog vara bra att ha
Vilket valde du? Jag har OK/Q8. Säkert inte det bästa men har inte engagerat mig.Beställt kreditkort Efter att ha tappat bort mit bankkort i våras insåga jag att två kort kan nog vara bra att ha
Blev det från Refunder. Verkade som vissa ansåg att det var 2022 bästa kort. Gratis årsavgift första året sen kostar detVilket valde du? Jag har OK/Q8. Säkert inte det bästa men har inte engagerat mig.
Okej. Mitt kostar inget. Får lite poäng på köp.Blev det från Refunder. Verkade som vissa ansåg att det var 2022 bästa kort. Gratis årsavgift första året sen kostar det
Detta kort ger 1% av summan du handlar för tillbaka i kontanter. Tänkte prova ett år så får vi se om jag tycker om kortet eller om jag säger upp detOkej. Mitt kostar inget. Får lite poäng på köp.
Betalar alltid räkningen så jag inte får betala ränta.
Jag fick ett när jag köpte bilen på kredit. DNB.Okej. Mitt kostar inget. Får lite poäng på köp.
Betalar alltid räkningen så jag inte får betala ränta.
Jag lägger in alla räkningar så de dras på lönedagen. Så skönt tycker jag.Jag fick ett när jag köpte bilen på kredit. DNB.
Använder det till stora kostnader. Typ stor reparationen på bilen, hundens veterinärräkning etc.
Visst är det praktiskt att ha en nödlösning om något oförutsett inträffar, Mestadels står det på noll men i år hade jag både bilen och veterinären samtidigt. Det tar ett tag att betala av men jag hamnar inte hos kronkalle i alla fall. Min stora fasa är att få betalningspåminnelser. Räkningar ska betalas senast på förfallodagen.
Jag har Coops. Får 0,5 poäng per krona när jag handlar någon annan stans än Coop och mer poäng när jag handlar på Coop såklart. poängen använder jag till att få avdrag på summan när jag köper mat.Vilket valde du? Jag har OK/Q8. Säkert inte det bästa men har inte engagerat mig.
Samma här. Jag har två kreditkort. Ett från Ecster som jag använder till ALLT. Det betalas av varje månad (förutom i vintras när jag hade hästens operation + stor elräkning som "attackerade" samtidigt) och då får jag också bonuspoäng som jag kan byta in mot diverse prylar och tjänster. Sedan har jag ett Agria-kort som finns som nödlösning om det skulle hända något stort med djuren. Det har jag haft i ungefär ett år och inte använt ännu.Jag fick ett när jag köpte bilen på kredit. DNB.
Använder det till stora kostnader. Typ stor reparationen på bilen, hundens veterinärräkning etc.
Visst är det praktiskt att ha en nödlösning om något oförutsett inträffar, Mestadels står det på noll men i år hade jag både bilen och veterinären samtidigt. Det tar ett tag att betala av men jag hamnar inte hos kronkalle i alla fall. Min stora fasa är att få betalningspåminnelser. Räkningar ska betalas senast på förfallodagen.
Finska funkar bra till metall!God morgon