Oj, autoccorect!Plockat gravensteiner hos grannen Ida och några päron av okänd sort. Han har även ett päron som han kallar för stenrik men nu ska det visst få ett officiellt namn efter gården.
Ida = idag.
Stenrik = stenpäron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, autoccorect!Plockat gravensteiner hos grannen Ida och några päron av okänd sort. Han har även ett päron som han kallar för stenrik men nu ska det visst få ett officiellt namn efter gården.
Jag råkade citera fel, var inte riktat till digVänta nu! Jag svarade på @tanten inlägg
Känslan när barnen sover är underbar!Barnet sover! Sista delen av kvällen blev i alla fall rätt bra
Men alltså kontrasten med barn varannan vecka
Hos oss hette/heter hon IngaHemma hos oss hette hon Stina. Hon jobbar inte heller
Jag läste som "du" skrev från början och reagerade inte på att det var konstigtOj, autoccorect!
Ida = idag.
Stenrik = stenpäron.
Nu blev jag också sugen på ost och kexNu har jag tagit in hästarna och plockat in ett Elsapäron så ikväll blir det ost, kex, Elsa och grannens päron.
Jag kan också tycka synd om digJag har, inte covid (negativt test) utan bara en vanlig, ordentlig förkylning. Jag blir extremt FÖRKYLD när jag är förkyld. Hela baletten, ont i halsen, hostar, mer slem än en jord med mördarsniglar, täppt i näsan, kliar i öronen, lätt feber, Rudolf. Kraxar som en kråka och i värsta fall kommer jag förlora rösten.
Ingen tycker synd om en när man är förkyld, så jag har bestämt mig för att tycka synd om mig själv.