Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan vara Barn vakt!
Ja är tydligen en dålig influens för barnen då en av min är trans och en annan är homo.
Du vet väl att jag också är gayJa är tydligen en dålig influens för barnen då en av min är trans och en annan är homo.
Men jag älskar mina barn i alla fall.
det gör mig inget, jag tycker om alla oavsett läggning. Så jag lägger inte sånt på minnet.Du vet väl att jag också är gay
Vänta nu! Jag svarade på @tanten inläggMycket dåligt, jag nämnde inte ens det då det är så jäkla självklart att våra är det!
Ska förtydliga det jag tänkte men inte skrev, min exfru som tycker att det är mitt fel att våra barn blev så. hon blir även extra arg när jag säger att så länge de är lyckliga och mår bra så ska de själva bestämma hur de vill leva sitt liv och vilka de älskar.Du vet väl att jag också är gay
Hemma hos oss hette hon Stina. Hon jobbar inte hellerHar fortfarande inte vikt nån tvätt.
Rut jobbar visst inte idag.
Namnet Rut kommer ju av Rut-avdraget. Det känner du väl till?Hemma hos oss hette hon Stina. Hon jobbar inte heller
Ja absolut, men vi behövde någon att skylla på långt innan avdraget kom, och långt innan vi bodde i Sverige igen.Namnet Rut kommer ju av Rut-avdraget. Det känner du väl till?
Det skall jag komma ihåg för framtiden...Har fortfarande inte vikt nån tvätt.
Rut jobbar visst inte idag.
Hemma hos oss hette hon Stina. Hon jobbar inte heller