Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Zinfernia, du är ju bra på att shoppa och visst sa du att du tänkte köpa julklapp till @dobbis? :angel:

A109%2005-550x550.jpg


Hund%2000-550x550.jpg
Jag har redan löst julklapp till @dobbis. Har beställt en fototapet med prints på alla hennes varningar här genom åren. Den kommer att bli jättefin i vardagsrummet i hennes Skånehus 🤩
 
Har varit på tandkontroll med katten. Jag trodde att veterinären skulle tycka att han var lite väl knubbig men jag fick bara en massa beröm 😍

Veterinären tyckte att han var jättefin i kroppen och väldigt trevlig att hantera. Stor skillnad mot det första året efter att jag adopterade honom då han hade alla nerver på utsidan, högg mot alla som råkade klappa honom lite fel och var misstänksam mot nya människor. Bästa kattfarbrorn ❤️
 
Var tvungen att gå in och titta på det arkeologiskt-historiskt förvirrade hinduskåpet och WTF?! O_o

5027%2001-550x550.jpg


Vad sjutton gör den där lilla random gubben längst ner?! 😱

@tornblomma Du är ju arkeolog, kan du komma med något förklaring till det hela? :angel: :D
Jag ska nog vara snäll... Men jag tycker det ser ut som en tidigare högerpartiledare... i skjortärmar och slips...


Jaja, jag går till avbytarbåset, tar på mig struten, skäms och funderar på våffelsmet eller fryspizza...
 
Har börjat testa att fasa in lite färskfoder till hundarna. Nu står det för första gången alltså fryst mat och tinar på diskbänken i köket, vilket är riktigt jobbigt för Whippishen. Han förstår såklart inte syftet med att plocka fram jättegod mat och sen bara låta den stå. Nu kommer han och försöker hämta mig i vardagsrummet igen.
 
Har börjat testa att fasa in lite färskfoder till hundarna. Nu står det för första gången alltså fryst mat och tinar på diskbänken i köket, vilket är riktigt jobbigt för Whippishen. Han förstår såklart inte syftet med att plocka fram jättegod mat och sen bara låta den stå. Nu kommer han och försöker hämta mig i vardagsrummet igen.
Update: Färskfodret fick flytta in i kylen så Whippishen kunde komma till ro i sin sovpåse.
 
Nej men va fanken 😂 Känner mig lite upplivad idag efter ha levt i min sorgebubbla i ett par veckor. Nu börjar planen kristalliseras sig och Ella kommer bli till salu efter fri röntgen i vår. Frågan är om man bara ska sälja tävlingsrätten i henne eller inte. Min Maggan storasyster till Ella kommer få flytta hem vad det lider och ja leva med Trulman i resten av sitt liv ♥️ Sen vad det blir av henne det får framtiden utvisa men från matte ska hon aldrig flytta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
38 368
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp