Jag har redan löst julklapp till @dobbis. Har beställt en fototapet med prints på alla hennes varningar här genom åren. Den kommer att bli jättefin i vardagsrummet i hennes Skånehus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan löst julklapp till @dobbis. Har beställt en fototapet med prints på alla hennes varningar här genom åren. Den kommer att bli jättefin i vardagsrummet i hennes Skånehus
Är det okej att säga att ditt jobb verkar...heltrist... Jag hade blivit galen av att ha så lite att göra! Är det "normalläge".... ??Men tiden går så sakta!
Dessutom känns det som om jag borde göra nåt. Men vad?
Nä, det är ovanligt lite. Ingen vet riktigt varför.Är det okej att säga att ditt jobb verkar...heltrist... Jag hade blivit galen av att ha så lite att göra! Är det "normalläge".... ??
Jag ska nog vara snäll... Men jag tycker det ser ut som en tidigare högerpartiledare... i skjortärmar och slips...Var tvungen att gå in och titta på det arkeologiskt-historiskt förvirrade hinduskåpet och WTF?!
Vad sjutton gör den där lilla random gubben längst ner?!
@tornblomma Du är ju arkeolog, kan du komma med något förklaring till det hela?
Gissar att du är hundallergiker? Next best thing?Påminn mig igen varför jag skaffade barn
så du gjorde det med flit!!!Påminn mig igen varför jag skaffade barn
Update: Färskfodret fick flytta in i kylen så Whippishen kunde komma till ro i sin sovpåse.Har börjat testa att fasa in lite färskfoder till hundarna. Nu står det för första gången alltså fryst mat och tinar på diskbänken i köket, vilket är riktigt jobbigt för Whippishen. Han förstår såklart inte syftet med att plocka fram jättegod mat och sen bara låta den stå. Nu kommer han och försöker hämta mig i vardagsrummet igen.
Värdeperspektiv? I övrigt har jag ingen förklaring
Kom till kontoret för att framstå som seriös. Det är ingen här. Jahaja...?
Intressant. Du har fredag på en FREDAG.... !TGIF!
Intressant. Du har fredag på en FREDAG.... !