Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på om man skulle skapa ett företag dit man kan komma om man är arg eller frustrerad och få skrika och gapa och vara förbannad i något bås för att avreagera sig. :angel:
Man får betala extra för att det ska sitta en professionell bråkare inne i båset som bråkar och skriker tillbaka. 🤔
Skulle verkligen behövas :up:
Speciellt när man har en chef som säger att man ska hålla sina åsikter för sig själv och inte diskutera opåverkbara saker sinsemellan på jobbet :crazy:
 
Tack för dagens garv, behövde det! En del av de där var... intressanta :rofl:

Hm, en egyptisk bokhylla kanske? (givetvis blir den egyptisk om en smackar på en byst av Tutankhamon på den):
5035-03-550x550.gif


En pissande rottis i naturlig storlek?
G027%2003-550x550.jpg


"Häst med älva i naturlig storlek"... hur f-n vet de vilken storlek en normal älva har?! O_o

DY-019-550x550.jpg

(älvan ser fö ut som Legolas kusin som inte får ligga något pga noll sex appeal)

Jag dööör @Hoarfrost :rofl: :rofl: :rofl:
 
Hm, en egyptisk bokhylla kanske? (givetvis blir den egyptisk om en smackar på en byst av Tutankhamon på den):
5035-03-550x550.gif


En pissande rottis i naturlig storlek?
G027%2003-550x550.jpg


"Häst med älva i naturlig storlek"... hur f-n vet de vilken storlek en normal älva har?! O_o

DY-019-550x550.jpg

(älvan ser fö ut som Legolas kusin som inte får ligga något pga noll sex appeal)

Jag dööör @Hoarfrost :rofl: :rofl: :rofl:
Ska inte älvor vara små? 🤔 Finns John Wayne till häst i naturlig storlek också... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
38 507
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp