Skönt att nya chef verkar braHade gjort lite för många fel i mitt jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att nya chef verkar braHade gjort lite för många fel i mitt jobb
Ja det är 4 år av chefer som inte brytt sig/inte lyssnatSkönt att nya chef verkar bra
Jag vet hur det är tyvärrJa det är 4 år av chefer som inte brytt sig/inte lyssnat
Jag vet hur det är tyvärr
Jag verkar ha fått en sån igen
Skulle verkligen behövasSitter och funderar på om man skulle skapa ett företag dit man kan komma om man är arg eller frustrerad och få skrika och gapa och vara förbannad i något bås för att avreagera sig.
Man får betala extra för att det ska sitta en professionell bråkare inne i båset som bråkar och skriker tillbaka.
Men tiden går så sakta!Jag har inte gjort något alls på hela dagen. Just i dag känns det helt okej dock, behöver vila lite
Kolla en serie? Roliga klipp på youtube? Gulliga kattklipp på youtube? Beställ ett gäng fårstatyer till ditt jobb? https://enoen.se/index.php?route=product/category&path=383_503Men tiden går så sakta!
Dessutom känns det som om jag borde göra nåt. Men vad?
Det kan jag inte gärna göra på arbetstid. Har tillräckligt dåligt samvete för att jag sitter och stickar istället för att.. ja jag vet inte.Kolla en serie? Roliga klipp på youtube? Gulliga kattklipp på youtube? Beställ ett gäng fårstatyer till ditt jobb? https://enoen.se/index.php?route=product/category&path=383_503
Tack för dagens garv, behövde det! En del av de där var... intressantaKolla en serie? Roliga klipp på youtube? Gulliga kattklipp på youtube? Beställ ett gäng fårstatyer till ditt jobb? https://enoen.se/index.php?route=product/category&path=383_503
Tack för dagens garv, behövde det! En del av de där var... intressanta
Visst ska man inte det men minns hur vansinnig jag blev när en kollega i hemtjänsten missade medicin EN gång och delegeringen rök medan en nonchalant vikarie missade medicin FYRA tillfällen på en dag var ok när jag påtalade detta.Hade gjort lite för många fel i mitt jobb
Ska inte älvor vara små? Finns John Wayne till häst i naturlig storlek också...Hm, en egyptisk bokhylla kanske? (givetvis blir den egyptisk om en smackar på en byst av Tutankhamon på den):
En pissande rottis i naturlig storlek?
"Häst med älva i naturlig storlek"... hur f-n vet de vilken storlek en normal älva har?!
(älvan ser fö ut som Legolas kusin som inte får ligga något pga noll sex appeal)
Jag dööör @Hoarfrost
Ska inte älvor vara små? Finns John Wayne till häst i naturlig storlek också...
Fast Legolas är väl en alv? Älvor är väl små typ Tingeling. Eller är jag ute och cyklar?Legolas är väl i storlek med en människa? Häst-älvan verkar ju vara någon hybrid för varför rida om en har vingar?!
Fast Legolas är väl en alv? Älvor är väl små typ Tingeling. Eller är jag ute och cyklar?
Edit: Näää, älvor är svenska sagoväsen, jag tänker på feer...
Hm, en egyptisk bokhylla kanske? (givetvis blir den egyptisk om en smackar på en byst av Tutankhamon på den):