Har festat på pumpasoppa och lite odtgratinerad ciabatta till middag idag. Mmm!
Åh, så gott det lät! Förut åt jag mycket pumpa, men nu var det länge sen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har festat på pumpasoppa och lite odtgratinerad ciabatta till middag idag. Mmm!
Jag har inte gjort något alls på hela dagen. Just i dag känns det helt okej dock, behöver vila liteHatar att jobba händelsestyrt. När det inte händer något har jag inget att göra
Jaja, jag har ett jobb i varje fall. Och det ligger en avfallsplan och väntar på mig.
Varför fick du en varningHaft ett bra möte med min nya chef.
Hävde ur mig en massa o han blev glad över att få veta allt.
Jag fick en varning innan sommaren som jag trodde var pga trasig bil, trasig häst o ja det allmäna sjuka tillståndet hela fmiljen är.
Men han säger nu idag att jag inte alls haft rätt furtsättningar till att klara av mitt jobb pga hur vi jobbar. Gött att höra ändå
Sitter och funderar på om man skulle skapa ett företag dit man kan komma om man är arg eller frustrerad och få skrika och gapa och vara förbannad i något bås för att avreagera sig.
Man får betala extra för att det ska sitta en professionell bråkare inne i båset som bråkar och skriker tillbaka.
Haha har sett det mesta med Monty Python men inte just denna
Varför kom jag osökt att tänka på dennaSitter och funderar på om man skulle skapa ett företag dit man kan komma om man är arg eller frustrerad och få skrika och gapa och vara förbannad i något bås för att avreagera sig.
Man får betala extra för att det ska sitta en professionell bråkare inne i båset som bråkar och skriker tillbaka.
Varför fick du en varning
Hahaha helt fantastisk