Legolas måste varit väääldigt full... Han kanske tog fel på älva och troll.Legolas avkomma efter en blöt natt och ett ONS med en älva?
Edit: Även alver lär väl ha TGIF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Legolas måste varit väääldigt full... Han kanske tog fel på älva och troll.Legolas avkomma efter en blöt natt och ett ONS med en älva?
Legolas avkomma efter en blöt natt och ett ONS med en älva?
Jag upptäckte precis deras "Egyptisk hindu skåp" ... intressantFan vet om det ens är Tutankhamon, han ser lite shady ut och inte speciellt nobel
Edit: Eller så är det Tutankhamon efter en blöt TGIF
Jag upptäckte precis deras "Egyptisk hindu skåp" ... intressant
Tror arkeologerna har missat något väsentligt i världshistorien.Några indoeuropéer som tog en omväg via Egypten på väg till Europa? Otherwise I've got nothing
Kommer bara på att tänka på någon Lindeman sketch nu med en Tutan kamon, eller liknade.Fan vet om det ens är Tutankhamon, han ser lite shady ut och inte speciellt nobel
Edit: Eller så är det Tutankhamon efter en blöt TGIF
De använde U137 Navigerings lära!Några indoeuropéer som tog en omväg via Egypten på väg till Europa? Otherwise I've got nothing
Butternut pumpa är supergott som soppa!Åh, så gott det lät! Förut åt jag mycket pumpa, men nu var det länge sen...
Nu när jag tittar närmare ser det nästan ut som hon pratar i telefon och håller i en amerikansk fotboll...Var tvungen att gå in och titta på det arkeologiskt-historiskt förvirrade hinduskåpet och WTF?!
Vad sjutton gör den där lilla random gubben längst ner?!
@tornblomma Du är ju arkeolog, kan du komma med något förklaring till det hela?
Var tvungen att gå in och titta på det arkeologiskt-historiskt förvirrade hinduskåpet och WTF?!
Vad sjutton gör den där lilla random gubben längst ner?!
@tornblomma Du är ju arkeolog, kan du komma med något förklaring till det hela?