Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade precis en bostad på hemnet som verkar bättre än den jag kikade på förut. Några kvadratmeter större och bättre planlösning vilket gör den till en 3a istället för 2a, större och mer hundvänlig uteplats och hela boendet blir billigare. Nackdelen är väl att det möjligtvis skulle ta några minuter längre tid för blivande sambon att ta sig till jobbet, men inte nödvändigtvis... Måste visa den för honom imorgon.
 
Vaken ✅
Kaffe ✅

Rimligt att det igår var typ 3 grader och is på rutan och idag 10?! Jaja… bättre åt det hållet i alla fall!

Idag är min närmsta kollega ledig så det är synd om mig 😭 Fast egentligen mest synd om henne, för hon ska på begravning…
Kort dag idag iaf så det är väl skönt antar jag.

Hämtar barnet efter jobbet också 🥰
 
Dagens 5,3 km var seeega!
Är verkligen nere i mitt depphål men försöker vara tacksam över att det är fredag iaf.
C735E96D-9837-478C-883E-774CA7D29BE3.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 668
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp