En av de bra sakerna med att jobba hemma är att då kan jag vara utan bh. Skönt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
63% mot vad du har idag? Då hade jag också sagt nej tack.gjorde jag fel att säja nej tack till en 63% löne sänkning?
Jag tyckte inte det.
men varför får man samtal som försöker få en att jobba för dem i alla fall?
Självklart ska du ha 123% av lönen
Hur får man till en arbetstyngdsmätning skulle verkligen behövas på mitt jobb
Ibland tänker jag att om man hade lite mer provisionsbaserad lön skulle mer bli gjort på många ställen
Får inte?Maken städar i köket. Jag tjurar i vardagsrummet.
Jag får inte åka och köpa ostbågar
"Får" inte. Borde inte.Får inte?
Ok"Får" inte. Borde inte.
Men det blev så ändå
Varför skulle någon hata dig?Har precis ätit mexikanskt. Tar nu ett glas vin och chillar i soffan.
Har lite svårt att släppa jobbet. Minst sagt. Så mkt nytt att lära sig, känner en stress att jag lär mig för långsamt. Hade igår möte om intressepolitiskt arbete, ngt jag tydligen ska bedriva. Inte nog med att jag stress-läst lagstiftning
TROR också att alla hatar mig. Utgår liksom från det Sen hade tydligen ngn sagt att jag verkade väldigt driven och påläst. Lite svårt att tro på detta men ja det var ju iofs trevligt
Men fy tusan!!! Nog för jag/vi fortfarande soliga dagar drar ner markisen vid köket men den där temperaturen har vi inte längreJag har känt mig sjuk och orkeslös mer eller mindre hela dagen. Det har varit huvudvärk och svårt att tänka, och det har ökat under dagen. Nu tittade jag på inomhustemperaturen: 27,7 grader! Inte undra på om man börjar må dåligt.