Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var underbart! Sol och vind mot huden. Nya synintryck. Som jag längtat.Ahhh! Min vän är och hämtar min rullstol på vårdcentralen och sedan ska vi utforska en söt gångväg jag varit nyfiken på sedan jag flyttade in här i april. Orimligt pepp!
Jag har känt mig sjuk och orkeslös mer eller mindre hela dagen. Det har varit huvudvärk och svårt att tänka, och det har ökat under dagen. Nu tittade jag på inomhustemperaturen: 27,7 grader! Inte undra på om man börjar må dåligt.
Hur kan du ha det så varmt ??Jag har känt mig sjuk och orkeslös mer eller mindre hela dagen. Det har varit huvudvärk och svårt att tänka, och det har ökat under dagen. Nu tittade jag på inomhustemperaturen: 27,7 grader! Inte undra på om man börjar må dåligt.
Hur kan du ha det så varmt ??
Men ändå?? Du bor i Sverige väl?Solen lyser på huset.
Låter som tinnitusAlltså jag hör dem fortfarande. Fick ha musik på när jag skulle sova för att typ inte ligga och lyssna efter dem. Nu är jag på jobbet och hör fortfarande röster.
Men ändå?? Du bor i Sverige väl?
Ja, lite chockad faktiskt.... Vi har också haft soligt och fint här på dagarna, men inga 27-28 grader inomhus inte... Det låter verkligen som ni har ett egna lilla klimat där !Vad chockad du låter. Så här i början av hösten står solen så lågt att den lyser rakt in - och solens strålar värmer ju fortfarande mycket. Vi bor i sluttning med hyfsat öppet läge ut mot sjön och dessutom i syd-/sydvästläge, så vi får mycket sol.
Det hela gör att vi har ett litet lustigt klimat på den sidan som vetter söderut. Exempelvis går det i princip inte att vistas i trädgården i söderläget utan parasoll om det är över 20 grader i skuggan. I helgen, däremot, när det var 10-15 grader ute och sol så klippte jag häcken i shorts och t-shirt.