R
Raderad medlem 68338
Varför skulle någon hata dig?
För att jag kanske inte har den kompetensen som krävs och för att deras kombis Bengan sökt denna tjänst (exempel).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle någon hata dig?
Då är de småaktiga och förtjänar inte dig!För att jag kanske inte har den kompetensen som krävs och för att deras kombis Bengan sökt denna tjänst (exempel).
Då är de småaktiga och förtjänar inte dig!
Jag tror att du har kunskap och förmågor som Bengan 63 inte har en karta på var de finns. även om du ursäktar fördomen inte vet hur Brynäs spelade under säsongen 73. utveckling är viktigt.Jag kan ju ändå tänka att alla har rätt till sin åsikt. Sen beror det ju också på vad tanken är. Att rekrytera ngn som kanske kan växa in i rollen eller att rekrytera Bengan 63 som är expert på allt och inte anser sig behöva ngn utveckling.
Du vet att dina natt-temperaturer är våra dag-temperaturer va??!Det ar 17*C och jag fryser ihjal ... innomhus ar det 23*C och jag borde kanske inte frysa sa, men har sitter jag i en stor troja, inlindad i en tjock morgonrock. Brrrrr ...
Det blir en tjockare troja och dunvast nar jag aker tillbaka till jobbet.
Visa bifogad fil 101083
Jag tror att du har kunskap och förmågor som Bengan 63 inte har en karta på var de finns. även om du ursäktar fördomen inte vet hur Brynäs spelade under säsongen 73. utveckling är viktigt.
Du vet att dina natt-temperaturer är våra dag-temperaturer va??!
jag sover med ett fönster på glänt!Jag tycker att det är så skönt nu! Folk har börjat klaga på att det är kallt i huset, jag sitter med öppet fönster
Men fy tusan!!! Nog för jag/vi fortfarande soliga dagar drar ner markisen vid köket men den där temperaturen har vi inte längre
Usch va jobbigt =/Vi har markiser, men när solen inte går så högt upp så lyser den in ändå.