Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan ju ändå tänka att alla har rätt till sin åsikt. Sen beror det ju också på vad tanken är. Att rekrytera ngn som kanske kan växa in i rollen eller att rekrytera Bengan 63 som är expert på allt och inte anser sig behöva ngn utveckling.
Jag tror att du har kunskap och förmågor som Bengan 63 inte har en karta på var de finns. även om du ursäktar fördomen inte vet hur Brynäs spelade under säsongen 73. utveckling är viktigt.
 
Det ar 17*C och jag fryser ihjal ... innomhus ar det 23*C och jag borde kanske inte frysa sa, men har sitter jag i en stor troja, inlindad i en tjock morgonrock. Brrrrr ...
Det blir en tjockare troja och dunvast nar jag aker tillbaka till jobbet. 🥶

Screen Shot 2022-09-22 at 11.17.02 AM.png
 
Jag borde ha skrivit på min inlämningsuppgift, men det får bli imorgon eftermiddag istället. Efter jobb 8-16 och sedan ett stopp för att handla spån innan vi åkte hem, middag och promenad blev jag bara TRÖTT... Jag började skriva några meningar men kände rätt snabbt att det inte var lönt att kämpa ikväll. Nya tag imorgon :up: !
 
Fullt ös idag. Vaknade strax efter 05 och kunde inte sova men låg och drog mig, läste nyheter och Buke, stack och släppte ut hästarna ca 07:30, släppte ut hönsen, gav alla mat och slängde i mig lite frukost innan jag tog med mig grannen och drog till Uppsala för lite shopping. Passade på att slänga lite plast i insamlingen på vägen.

Snabbshopping då jag hade ett möte att passa och åkte sen in till kontoret för ett annat möte innan jag ringde och kom överens om att hämta foder. Plockade upp släpet på vägen hem, stressade iväg och fick sitta och vänta lite i mina lågskor och fortfarande kontorsklädd, 1 ton hö lastat och full fart hem.

Ringde grannen medan jag bytte kläder, sågs vid hans maskinhall och lastade av 500 kg hö innan vi åkte till hästarna för att lasta av resten men då hade det redan hunnit bli mörkt och han hade inte stövlarna på sig så vi kom överens om att ta det i morgon fm så han tog med sig höet tillbaka till hallen medan jag tog in hästarna och åkte sen hem och har utfodrat alla fyrfotingar. Sitter själv med lite kex och en Trocamust efter en hiss på Buke men tycker den är en nja. Orkar inte gå ut i mörkret för att plocka ett päron till kexen, får bli ost, kex och päron i morgon istället.

Tidig revelj, släpet ska vara återlämnat kl 06 i morgon så jag har ställt klockan på 05. 🤪
 
Våfflan mådde bättre nu på eftermiddagen så jag vågade mig iväg och göra flyttstäd några timmar. Kom just hem. Är körd. :sleep: Ingen ledig dag i sikte, men jag ska prata med chefen imorgon. Det är dessutom för mörkt för att natta fjärilarna så jag får bara hoppas att de klarar sig inatt. :heart
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
38 987
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp