Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på att börja sista jobbpasset för den här veckan. Kl 16-21, sen tar jag helg! :love:

Har känt mig trött och låg nu i ett par veckor, så ligger efter med både hus och pluggande, så jag vet ju vad jag ska fixa med i helgen. 🙄 Hoppas på att studieuppgiften blir klar i morgon iallafall, sen kan jag gå och småpula och städa lite under helgen. Ska försöka hinna hälsa på mamma och provrida en häst också. 😅
 
Jag är ledig på torsdagar så jag har sovit bort ungefär halva dagen. Mår i alla fall lite bättre idag. Antar att två veckor med kass sömn ihop med byte av en antidepressiv medicin (detta är dessutom första gången jag åker på insättningsbiverkningar) inte direkt är en superbra kombination :angel:
 
Har klippt till en valpvänlig busyta nere på den oslagna lägdan :D

20220922_130611.webp

Bra tryck i den nya (men gamla) åkklipparen 💪
Köptes för en spottstyver, fick lite nya slitdelar, justerades lite och skruvades ihop och går som en klocka :up:
 
@Red_Chili jag har en kompis som bor i Knivsta och pendlar till centrala Stockholm. Det går bra tycker han. Halvtimme - 40 minuter till T-centralen om allt klaffar. Sedan ligger det ju mellan Stockholm och Uppsala så med lite tur kan man söka jobb i båda städerna. Priserna är relativt humana jmf med många andra orter inom pendlingsavstånd. Det är inte ett stökigt område.
 
Jag har inte hört något sedan i morse. Jag hoppas att de försvann av sig själva. Men ska kolla upp om de kommer tillbaka.
Lova det!!
Vi är rädd om dig förstår du :heart

När man följt dina inlägg om hur det (inte) fungerar på din arbetsplats, när vi följt din resa mot en sanslös stress - så är det inte konstigt att till slut höra röster. Din kropp/knopp kommer till slut att ta till alla medel för att få dig att förstå att du måste få vila och få bryta det som pågår. Ta din kropp/knopp på allvar! :heart
 
Blev precis erbjuden 50 000 av min morfar :grin: Glömde att det ju går att blocka nummer, men nu är det gjort :up: Han kommer nog aldrig fatta hinten och fortsätta tills han dör. :cautious:
Att det ska vara så svårt att fatta att om man misshandlar min mamma, faster, morbröder och mormor (med mormor så illa att hon var på vippen att dö) så avsäger man sig faktiskt möjligheten till att träffa barnbarn.
Fast mina kusiner föll för 10 000kr tricket visserligen, så han har ju träffat alla förutom mig. :p:cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 401
· Visningar
39 245
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp