Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja självklart, planlösningen är nog det viktigaste förutom läget. Vi hade kunnat tänka oss 50kvm också om det varit en extremt välplanerad lägenhet. Men när vi sökte på hemnet hade jag 50kvm som nedre gräns när jag filtrerade, och helst 55kvm. Vi hamnade på 60kvm och har en lägenhet med perfekt planlösning enligt oss 😊
Jag har hittat en lägenhet som verkar perfekt som är ungefär så stor. Enda nackdelen med den är att uteplatsen är pisstråkig och jag misstänker att BRF kan ha åsikter kring vad man får göra med uteplatsen... Men ooom det skulle vara ok för dem att ändra den så som jag vill, då hade det kunnat vara en perfekt bostad på riktigt. Sedan kanske den drar iväg rejält i budgivningen, det hade inte varit lika bra såklart.:cautious:
 
Var hos läkare idag, lämnade lite blodprover och fick recept på SSRI. Har beställt hem så hoppas det kommer ikväll som det stod, inga apotek här i närheten hade medicinen i lager. Jag som i min enfald trodde att det var jättevanligt att folk äter SSRI 😁
Det är det, men måste säga att jag senaste halvåret haft enorma problem med att läkemedel varit slut på apotek, speciellt mediciner som man inte ens reflekterar över att de kanske skulle kunna vara slut på mitt lilla apotek för de har _alltid_ varit i lager förr, utöver sånt som ofta kan vara slut (mina p-piller tex. :D) som också saknats i lager, på fler apotekt än "mitt". Hade kanske väntat mig att det skulle varit såhär 2020 snarare än 2022.
 
Den lille sötnöten till kisse gjorde det svårt för husse att lämna sängen I morse när han myste ner ❤. Idag inspektion av handfat och vattenstråle ( ja en jäkla massa kalk på kranen...) och haha han höll på att slå på skallen I handfatet och göra bakåtvolt ur men jag fick tag på honom så han slapp vara med om det 😂.
 
Det är säkert nyttigt... men min (tämligen känsliga) mage hade nog sagt "fuck you" till mig om jag hade försökt med något dylikt :D
Jag har således börjat med en tesked i taget och addat upp. Oklart dock om målbilden någonsin var rödbetskvass och kefir till frukost. Eller självklart inte. Men min mage verkar åtminstone bli gladare så jag tackar och tar emot.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 429
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp