Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är fortfarande ajaj. Jaja, jag får iaf användning för citodonen den andra tandisen skrev ut. Har ett jätteviktigt möte i morgon så funderar på att ta en sömntablett och göra tidig natt. Katten vägrade äta upp sin Bozita, jag nojar lite men hon slängde i sig Sheban, så jag vet inte riktigt hur orolig jag ska vara.
 
Absolut. Vi kommer ha mer att lägga i handpenning än vad man "måste" ha, men tanken är då att kunna ta ett så litet lån som möjligt, inte köpa så stor bostad som möjligt. Samtidigt måste man ju få plats. Men en liten trea eller stor tvåa vore nog optimalt.

Bästa tänker jag är att om möjligt planera så en kommer undan amorteringskraven för att sänka månadskostnaden iom räntorna
 
Det är fortfarande ajaj. Jaja, jag får iaf användning för citodonen den andra tandisen skrev ut. Har ett jätteviktigt möte i morgon så funderar på att ta en sömntablett och göra tidig natt. Katten vägrade äta upp sin Bozita, jag nojar lite men hon slängde i sig Sheban, så jag vet inte riktigt hur orolig jag ska vara.
Var inte orolig :heart
1. Hon får sakna Misty.
2. Du brukar ju ha problem med att banta henne, nu gör hon det själv :up:
 
Jodå var ju allt lite frost i morse och ikväll följde älsklingen med bort till stallet; hästen fick vilodag även idag så sambon fyllde på vatten i hinkarna medan jag fixade hö och vitaminer och mineraler; boxen var i övrigt redo och pållan intagen 😊. Pållan och två av kompisarna är först att stallas in för hösten, mys 🥰.
 
Alltså.. jag blir snart galen! De har separerat kossorna från kalvarna. Nu står det kossor på alla sidor av huset, typ max 50 bort, och muar som besatta så högt de kan. Det är jättesynd om kossorna så klart. Men det är helt omöjligt att sova och jag behöver verkligen sova för att bli frisk.
De började för några dagar sedan med hälften av kalvarna och idag flyttade de sista.
Så i flera dagar har det varit kalabalik dygnet runt. :banghead::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 465
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp