Ja precisJag skaffade ju en kattunge till Chika. Allt är möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precisJag skaffade ju en kattunge till Chika. Allt är möjligt.
Haha ja, det är ju det! Hade det bara varit nååågra kvadratmeter till, typ ett rum till, då hade det varit perfekt (och sjukt mycket dyrare )Funkar när hundarna är ihoprullade, men när de vecklar ut sig blir det svårt
Haha ja, det är ju det! Hade det bara varit nååågra kvadratmeter till, typ ett rum till, då hade det varit perfekt (och sjukt mycket dyrare )
Syntolkning. Jag lever i förnekelse och äter lunch för 700kr på Östermalmshallen
Visa bifogad fil 100947
La även ut fotot på insta. Älskar hur många som inte kopplar att jag klippt in Stefan Ingves
*cries in ska göra just det*Huvudsaken nu tänker jag är att inte ta höga lån
*cries in ska göra just det*
Ett bra tips!Huvudsaken nu tänker jag är att inte ta höga lån
Amortering sköter inflationen just nu!
Budgetera på typ 7% ränta. Jag tror att amorteringskravet kommer pausas tillfälligt inom kort men det är ju inget en kan räkna med och inte heller ngt långsiktigt
Amortering sköter inflationen just nu!
Äsch, lite inflation till så är 10-miljonersvillans lån helt avbetalda med en klase bananer om några år. Eller ganska mycket inflation tillJa delvis men knappast fullt ut
Äsch, lite inflation till så är 10-miljonersvillans lån helt avbetalda med en klase bananer om några år. Eller ganska mycket inflation till
Men det är ganska skönt att någon betalar 9% i amortering på lånen just nu - i alla fall så länge inte räntan hinner ikapp.
https://www.smaspararguiden.se/blogg/hog-inflation-en-lottovinst-for-dig-med-bolan/
Absolut. Vi kommer ha mer att lägga i handpenning än vad man "måste" ha, men tanken är då att kunna ta ett så litet lån som möjligt, inte köpa så stor bostad som möjligt. Samtidigt måste man ju få plats. Men en liten trea eller stor tvåa vore nog optimalt.Huvudsaken nu tänker jag är att inte ta höga lån
Absolut. Vi kommer ha mer att lägga i handpenning än vad man "måste" ha, men tanken är då att kunna ta ett så litet lån som möjligt, inte köpa så stor bostad som möjligt. Samtidigt måste man ju få plats. Men en liten trea eller stor tvåa vore nog optimalt.
Var inte oroligDet är fortfarande ajaj. Jaja, jag får iaf användning för citodonen den andra tandisen skrev ut. Har ett jätteviktigt möte i morgon så funderar på att ta en sömntablett och göra tidig natt. Katten vägrade äta upp sin Bozita, jag nojar lite men hon slängde i sig Sheban, så jag vet inte riktigt hur orolig jag ska vara.