Stress?Rösterna är störiga. Men de pratar iaf inte svenska. Vetefan hur jag ska kunna jobba
*Edit* Typ sist på bollen, men säger som samtliga: Kontakta vården!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stress?Rösterna är störiga. Men de pratar iaf inte svenska. Vetefan hur jag ska kunna jobba
Bra att du gick hem, ta hand om digGick hem tidigt från jobbet, mår skräp
Vill jobba, men är för trött och hjärnan bara går. Har varit nära väggen innan, och blev då sjukskriven. Vill verkligen inte hamna där igen, vill bara må bättre
Du får skaffa en hund till MegaraHemma från tandis igen, nu med uppdaterat tandkostnadsförslag. Det är uppe i en GP SWB. Hela underkäken är bedövad. Har tvättid klockan sex men jag avbokar. Orkar inte ens tänka på att tvätta idag. Har legat i princip upp och ner i nästan två timmar så är helt skakig av bara det.
Jag är ynklig fast inte lika ynklig som katten som saknar sin kompis, mycket, mycket. Hon ligger på sin säng i fönstret och vill inte umgås.
Men du. Det här låter som en sak du borde berätta om. Din hälsa är viktig och du har rätt att få hjälp. Oavsett vad det är är det ju bättre att ta tag i det förr snarare än senare, inte minst för att du slipper bära på oron helt själv längre än absolut nödvändigt. Man får lov att vara till besvärOrkade inte med att berätta om rösterna för undersköterskan. Googlade runt och det kändes som att det skulle dra igång en alldeles för stor cirkus med psykosutredning, drogtester och annat skit. Det går inte att dölja för vänner eller mamma och pappa och jag orkar inte vara till besvär.
Ska få remiss till någon hudläkare i alla fall.
Har väntat 48 minuter på att dietisten skulle ringa kl 15. Han har med andra ord inte ringt ännu.
Nähäpp. Så kan det gå om inte haspen är på.
Jag går väl och vilar då.
Tycker du ska ta stressen och allt det du berättat på allvar. Innan du kraschar. Lätt för oss andra att se var det verkar bära åt...Ta hand om dig, jobbet kommer INTE tacka dig för du kör slut på dig själv. Inte gjorde mitt gamla jobb det; även om mina gamla raringar var tacksamma men du förstår nog vart jag vill komma. Tack vare att jag vände ut och in på mig själv blev jag sjukskriven (fast de jävla på FK inte godtog det) så i och med min sjukskrivning fick/får jag ju relativt kass A-kassa. Det är tacken från skitkommunen för jag vände ut och in på mig själv. Inte roligt. Tänk på dig själv! .Orkade inte med att berätta om rösterna för undersköterskan. Googlade runt och det kändes som att det skulle dra igång en alldeles för stor cirkus med psykosutredning, drogtester och annat skit. Det går inte att dölja för vänner eller mamma och pappa och jag orkar inte vara till besvär.
Ska få remiss till någon hudläkare i alla fall.
Just nu ligger jag i soffan och är helt nedslagen, hittade en levande plattbaggelarv. Det har varit någon enstaka död plattbagge i flera dagar nu och jag började se ljuset i tunneln, så hittar jag en levande och dessutomen larv. Orkar inte.
Är så himla trött på att spraya med insektspray 2ggr om dagen och ha gasmask på mig inomhus, på att ha 17 grader inne för att de inte ska kunna föröka sig. Inte kunna använda köket utan behöva äta typ gorbys piroger och värma i micron på balkongen
Dessutom är jag inne på månad 4 av att inte kunna se ut genom fönstren för de är plastade.
Pmsen har dragit ner mig i ett hål känns det som.
Jag skulle ju ut och springa, ger det till klockan 17 sen får jag tvinga mig helt enkelt.
Gnäll slut.