Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg en söt skylt idag:

Kör försiktigt! Någon väntar på dig

Den tyckte jag va bra, för det är sant. 🥰❤️

36892779-02E0-42AD-B3F8-40DBC195B8C4.webp

Rätt glad just nu, mitt i kaoset har vd:n uppmärksammat att jag faktiskt följer upp problem och försöker hitta lösningar på det hela. Så nu får jag nya arbetsuppgifter tilldelat och det är precis inom det område jag har velat jobba med under en längre tid. :up:

Jag sprang på hyresvärden under kvällspromenaden med våfflan, vi pratade lite om målning och hon undrade hur allt var med lägenheten så jag lyfte att det kanske var dags att göra något åt heltäckningsmattan som är över tio år gammal.
Hon bara: "Sure! Maybe we could put laminate flooring in the hallway and take it from there." :)

😳😲😍
Jag ska få nytt golv! UT med den vidriga heltäckningsmattan! :banana: Jag gråter nästan!
Va! Jag kan inte ens få port telefonen utbytt så alla leveranser fastnar utanför porten! Jag måste lurpassa på leveranserna i fönstret i köket 😂

Grattis! :banana::banana::banana:

(Min hyresvärd är i vanliga fall väldigt på med att få saker fixade så det måste vara något dyrt eller komplicerat med den trasiga port telefonen för hon har slutat svara på mina frågor om reparationen. Vilket är lite komiskt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 757
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur