Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg en söt skylt idag:

Kör försiktigt! Någon väntar på dig

Den tyckte jag va bra, för det är sant. 🥰❤️

36892779-02E0-42AD-B3F8-40DBC195B8C4.webp
 
Rätt glad just nu, mitt i kaoset har vd:n uppmärksammat att jag faktiskt följer upp problem och försöker hitta lösningar på det hela. Så nu får jag nya arbetsuppgifter tilldelat och det är precis inom det område jag har velat jobba med under en längre tid. :up:
 
Jag sprang på hyresvärden under kvällspromenaden med våfflan, vi pratade lite om målning och hon undrade hur allt var med lägenheten så jag lyfte att det kanske var dags att göra något åt heltäckningsmattan som är över tio år gammal.
Hon bara: "Sure! Maybe we could put laminate flooring in the hallway and take it from there." :)

😳😲😍
Jag ska få nytt golv! UT med den vidriga heltäckningsmattan! :banana: Jag gråter nästan!
Va! Jag kan inte ens få port telefonen utbytt så alla leveranser fastnar utanför porten! Jag måste lurpassa på leveranserna i fönstret i köket 😂

Grattis! :banana::banana::banana:

(Min hyresvärd är i vanliga fall väldigt på med att få saker fixade så det måste vara något dyrt eller komplicerat med den trasiga port telefonen för hon har slutat svara på mina frågor om reparationen. Vilket är lite komiskt).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 414
· Visningar
39 647
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp