Katten bor vid vägen till noden vi besökte, så vi gjorde ett litet stopp där.IT-teknikern fick även träffa min katt, som han inte var rädd för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katten bor vid vägen till noden vi besökte, så vi gjorde ett litet stopp där.IT-teknikern fick även träffa min katt, som han inte var rädd för
Hurra! Det är väl min favvo?! Rapportera gärna i realtid isf.
Tycker mest det känns lite typ otrevligt att köra omkring på ett lik så länge innan kistan ska sänkas ner i jorden men pampig resa för att hedra henne helt klart .Ser ett nyhetsinslag där drottning Elizabeth IIs kista körs genom London, och folk skriker ”Whoo!” när den kör förbi. För mig är det inte riktigt a whoo moment ”Whoo you go girl!”? ?
Haha. Peta med tassen kan min 15-åriga katt fortfarande göra när han tycker jag ska vakna... För den delen kan han göra det ibland på kvällen också, om man slutar klappa "för tidigt".Livet med kattunge och i synnerhet hane, kan vara liite påfrestande när han tidigt i ottan får för sig att "bråka" med honan så jag väcktes i ett jehu, blev lite förbannad på lillkissen. Somnade om när sambon hade åkt till jobbet; väcktes några timmar senare av att lillkissen försiktigt petade med ena tassen- han tyckte visst matte skulle vakna nu, gulliga katt. Jag blir inte trött på djuren men ibland kan jag faktiskt bli trött på det de hittar på.
Regnade tidigt i morse- nu skiner solen .
Ge mig April också!Men jag hade gärna haft april och kunna se fram mot sommarsemestern
Haha. Peta med tassen kan min 15-åriga katt fortfarande göra när han tycker jag ska vakna... För den delen kan han göra det ibland på kvällen också, om man slutar klappa "för tidigt".