Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Köpa ett gymkort på ett bra gym och antingen ta PT-lektioner eller boka upp sig på bra "kom igång" pass :)

Samma

"Oavsett hur långsamt du springer så varvar du de som sitter i soffan"

Vad är din favoriträtt?

Ikväll är det ridning och sen fest. Helgen är helt oplanerad annars:)

Vad föredrar du? Att surfa på datorn, surfa på surfplattan eller surfa på mobilen?

Först mobilen, sen surfplatta och sist datorn. Använder knappt datorn längre förrutom på jobbet och väldigt sällan hemma..

samma

Sitter på jobbet nu. Sen ut med hunden, in till stan för några ärenden och träna. Ikväll blir det bio med en vän :)

Samma

Jobbar till kl 16 sen ska jag hämta dottern på dagis och efter middagen ska vi nog få bort en massa äpplen från gräsmattan så vi kan klippa gräs :)

Samma

Ska snart iväg till frisören med sambon. Jag ska inte klippa mig, men han. Sen ska jag köpa solkräm eftersom jag glömde mitt hemma och vi ska till havet i helgen och temperaturen ligger nu på 30 grader...
Sen ska jag nog till sambons mormor en sväng.

Samma

Hmm... fundera ut vad jag ska ha på mig för kläder imorgon då jag ska på galamiddag...kanske behöver sticka iväg o shoppa något plagg?! :angel:
Annars ska jag inte göra något speciellt idag, se på film med sambon vid läggdags i alla fall :)

Om du hade blivit bjuden på en "finare" middag, vad skulle du klä på dig då? (Bortsett från klänning och kjol)

Ett par höga klackar som gör mina ben smoking hot:D En finare, kort jacka, en clutch, små pärlörhängen och någon ring.

Vad får dig att le?

Min sambo får mig att le :) eller vår tokiga katt :D

Om du ska söka ett jobb där arbetsgivaren har skrivit: Välkommen med din skriftliga ansökan via antingen e-post eller post senast den XX/XX/XX.
Vad hade du valt då? Vilket tror du ger "bäst effekt" så att säga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 415
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
85 86 87
Svar
1 735
· Visningar
53 601
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka