Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska snart iväg till frisören med sambon. Jag ska inte klippa mig, men han. Sen ska jag köpa solkräm eftersom jag glömde mitt hemma och vi ska till havet i helgen och temperaturen ligger nu på 30 grader...
Sen ska jag nog till sambons mormor en sväng.
Hmm... fundera ut vad jag ska ha på mig för kläder imorgon då jag ska på galamiddag...kanske behöver sticka iväg o shoppa något plagg?!
Annars ska jag inte göra något speciellt idag, se på film med sambon vid läggdags i alla fall
Om du hade blivit bjuden på en "finare" middag, vad skulle du klä på dig då? (Bortsett från klänning och kjol)
Om du ska söka ett jobb där arbetsgivaren har skrivit: Välkommen med din skriftliga ansökan via antingen e-post eller post senast den XX/XX/XX.
Vad hade du valt då? Vilket tror du ger "bäst effekt" så att säga?
Trädgård & Växter Jaha du menar så. Det låter smidigt med dubbla men har nog inte plats för det om det blir för stort. Behöver få in trågen och hyllan i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.