Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Har nog olika, men jag gillar: "För att komma till källan måste man simma mot strömmen" och "bara döda fiskar följer strömmen".

Samma

Sätta in en riktig vedspis! Har i nuläget bara en kamin som inte håller någon eftervärme.

Samma

Bygga om och UT mitt kök.
Med 6 pers i huset och ett kök som man inte kan vistas mer än typ 3 innan det är fullt och trångt så blir det lite krångligt.
Vi har däremot en hall som vi kan duka långbord för över 20 pers i utan problem. Och ett badrum vi kan dansa vals i.
Den som ritade huset hade en skev arkitekts-syn :banghead:

Samma :)

Kolla TV, äta wraps, lägga en strategi över alla problem i mitt liv :p.

Scenario: Jag är född utan att kunna höra, plötsligt en dag kan jag mirakulöst nog höra för första gången. Vad ska jag lyssna på (musikstycke, låt, sång, visa, psalm; you name it)?

Hmm.... *funderar* .... jag tycker nog den person bör ha lyssnat på minst en utav världens bästa sångerskor, så som Whitney Houston eller typ Mariah Carey :) Makalösa röster! O_o:bow::love:

Samma

Senast ändrad:

Även om jag varit döv så har jag förmodligen inte missat att det finns/har funnits några väldigt stora artister som tex Whitney Houston, Michael Jackson, så jag hade nog lyssnat på nån av dom.

Samma

Hade jag haft häst hade jag lätt åkt till stallet. Nu blir det att gnälla lite hos sambon samtidigt som jag tittar på dirty dancing:D

Är du en Facebook-gillare? Alltså att du gillar allt du ser på Facebook (mer eller mindre)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 713
· Visningar
52 961
Senast: Liten
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Nyårsafton i stallet - 2025