Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bygga om och UT mitt kök.
Med 6 pers i huset och ett kök som man inte kan vistas mer än typ 3 innan det är fullt och trångt så blir det lite krångligt.
Vi har däremot en hall som vi kan duka långbord för över 20 pers i utan problem. Och ett badrum vi kan dansa vals i.
Den som ritade huset hade en skev arkitekts-syn
Kolla TV, äta wraps, lägga en strategi över alla problem i mitt liv .
Scenario: Jag är född utan att kunna höra, plötsligt en dag kan jag mirakulöst nog höra för första gången. Vad ska jag lyssna på (musikstycke, låt, sång, visa, psalm; you name it)?
Hmm.... *funderar* .... jag tycker nog den person bör ha lyssnat på minst en utav världens bästa sångerskor, så som Whitney Houston eller typ Mariah Carey Makalösa röster!
Även om jag varit döv så har jag förmodligen inte missat att det finns/har funnits några väldigt stora artister som tex Whitney Houston, Michael Jackson, så jag hade nog lyssnat på nån av dom.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.