Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Städat köket (bla gjort rent ungen), spelat wii, ätit grillat, kikat på tv o sedan spelat lite till :p

Vad ska du göra imorgon?

Imorgon är idag nu :p

Först ska jag poppalute tabletter och komma överens med min mörbultade kropp. Om det lyckas ska jag och kompisen ut till våra hästars uppfödare och förbereda tre av hans kusar inför helgens utställning.
Ohanterad hingstföl av modell "välväxt-ardenner" ska lära sig gå och springa på befallning. :D

Ska du kolla på EM-sändningarna?

Senast ändrad:

Både jag och nej. Det är mysigt med fina höstdagar. Gå i skogen med hunden när dom röda löven faller. Men det hade varit trevligare utan all blåst och regn.

Vill du simma med hajar?

Ja, det blev några dopp på semestern på Kreta. Här i Sverige hade jag aldrig badat. Alldeles för kallt för det.

Har du haft vattenkoppor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 713
· Visningar
52 961
Senast: Liten
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka