Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Näe, har några hängandes i garderoben men aldrig använt dem.

Har du sett serien "The Carrie Diaries"? (Sex and the city)

Fick en liten sovmorgon så tog det lugnt i morse, duschade. Sedan åkte jag till stallet och jag red i 10 min på unghästen. Sedan åkte vi och köpte pizza och åt den för en stund sen.
Nu blir det tvn en stund och sen ska jag plocka i ordning sakerna till sonen inför skolan imorgon.
Å sen kommer min man hem inatt ♥

Vad ska du göra i veckan?

Jobba, till helgen blir det Magnus Uggla på rondo i gbg. Sen åker även ett föl till helgen som är sålt :)

Samma

Plugga och gå på föreläsningar, kanske ska till ridhuset också om bilen blir lagad.

Hippson eller equipage?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 355
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 871
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka