Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Mitt namn är väl okej men det är inget vanligt namn och typ ingen heter så nu för tiden. Så hade jag kunnat så hade jag bytt till ett mer internationellt namn. Alternativt använt mig av mitt andranamn som är mer åt det hållet.

Vad vill du göra imorgon om du får välja helt fritt?

Precis min tanke!
Hade packat väskan och åkt och lagt mig på en strand några månader.

Kör du lagligt när du kör bil?

Typ till 90% kanske. Är lagllydig men foten är rätt tung på pedalen. Typ alltid. Men inte på lägre hastigheter. Men mer olagligt än så kör jag inte.
Höll på att få panik en gång när jag körde mot enkeltriktat. Mitt enda riktiga felsteg så att säga. Men sånt händer väl alla nån gång.

Tror du på ödet?

The sounds ^_^ (väldigt bra live, bara varit på en för många många år sedan)

Samma igen

Rammstein (fast jag vill inte vara instängd med en massa människor och eld)

Vad gör du i dag?

Slöar framför datorn och Tv:n, + försöker läsa kurs litteratur samtidigt... går sådär bra.

Samma

Delat ut valsedlar, varit på Fagerhults plantskola, gjort äppelkaka.

Ska du rösta i kyrkovalet?

Tror det. Har inte så mycket tankar kring det så vet inte hur jag ska rösta.

Vad anser du att du är riktigt duktig på?

Vet inte om det är min drömbil men i framtiden vill jag ha en BMW 120i. En vit :d Men har en annan bil jag vill ha som förstabil när jag klarat av körkortet.

Samma

Har nog ingen längtan efter en speciell bil. Men just nu vore det inte dumt med en nyare V70 men det får bli nästa år. Nu är det massa annat som ska införskaffas som går före.

Vill du ha det kallt, mediumvarmt eller varmt när du duschar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 415
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
85 86 87
Svar
1 735
· Visningar
53 595
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka