Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt namn är väl okej men det är inget vanligt namn och typ ingen heter så nu för tiden. Så hade jag kunnat så hade jag bytt till ett mer internationellt namn. Alternativt använt mig av mitt andranamn som är mer åt det hållet.
Vad vill du göra imorgon om du får välja helt fritt?
Typ till 90% kanske. Är lagllydig men foten är rätt tung på pedalen. Typ alltid. Men inte på lägre hastigheter. Men mer olagligt än så kör jag inte.
Höll på att få panik en gång när jag körde mot enkeltriktat. Mitt enda riktiga felsteg så att säga. Men sånt händer väl alla nån gång.
Vet inte om det är min drömbil men i framtiden vill jag ha en BMW 120i. En vit Men har en annan bil jag vill ha som förstabil när jag klarat av körkortet.
Har nog ingen längtan efter en speciell bil. Men just nu vore det inte dumt med en nyare V70 men det får bli nästa år. Nu är det massa annat som ska införskaffas som går före.
Vill du ha det kallt, mediumvarmt eller varmt när du duschar?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.