Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Desto mer jag tränar min unghäst, desto mer av hennes man byter sida =) Hon var mycket starkare i vänster, nu börjar hon bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 914
Senast: loobah
·
S
Träning Har ingen sadel som passar för tillfället. Och jag vet inte hur lång tid det tar tills jag hittar en ny. Så jag undrar hur länge jag...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: WiMa
·
E
Träning Att min ponny står ut. :rofl: Tur att hon är tålig! haha Detta hör nog inte hit, men jag måste bara få visa vad min lilla ponny får stå...
Svar
1
· Visningar
721
B
Träning Hur gör ni med era naturtalanger? Jag är van vid unghästar (har 4 under utbildning), men denna häst har en karaktär jag aldrig stött på...
Svar
6
· Visningar
958
A
Träning Hej, Det är en tjej i stallet som jag tycker missköter sin häst. Egentligen ska man väl inte lägga sig i men med detta kan jag inte...
Svar
12
· Visningar
1 204
Senast: nyponros
·
Träning Jag tror att ni gör det, alla här på Buke – eller hur? Så egentligen kanske den här uppmaningen är lite onödig. Men jag såg ett tråkigt...
2
Svar
22
· Visningar
2 374
Senast: crax
·
P
Träning Jag har som sagt en stor kraftig och stabil shettis på 112 cm och växer. han är inte en ren barnponny då han är mycket stark och vet om...
2
Svar
26
· Visningar
2 311
Senast: Carolrita
·
Träning Hur lång tid tycker ni att man ska räkna med att det tar att rida in sig på en ny häst? Tills det funkar hyfsat. Såklart olika men...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Nicke
·
K
Träning Min pålle fick nya skor den 5e januari och det är ju dags att byta skor nu enligt "boken" men han har inte slitit dom & dom sittet inte...
2
Svar
24
· Visningar
4 605
Senast: Ramona
·
K
Träning Fick hem min 2-åriga vallack i helgen! :love: Han kommer direkt från uppfödaren och är inte van vid att vara själv, i stallet och så...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: hillevie
·
Träning Alla talar om hur viktigt det är att bakdelen tränas på ett riktigt och bra sätt, men framdelen då? Eftersom hästen ju inte går på...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: cristobal
·
M
Träning Är det fler som har? Jag har ridit mycket ute genom åren och har dragit på mig för frysnings skador på utsidan av låren. när det blir...
Svar
7
· Visningar
3 490
Senast: MaLinn
·
Träning Mitt sto, som jag endast har haft i 2 månader, är lite svår att fånga i hagen. Hon har tydligen alltid varit det. I början räckte det...
Svar
19
· Visningar
983
Senast: Ticka
·
D
  • Låst
Träning nu vill jag se hur era hästar ser ut när dom ska åka transport:bump:
Svar
1
· Visningar
879
Senast: detdu_
·
S
Träning Många verkar ju ha shettis som sällskapshäst, och man kan ju göra massor med dem förutom ridning men funderade på om det är möjligt som...
Svar
6
· Visningar
1 687
A
Träning Har ridit i 15 års tid men nu på senare tid har jag blivit rädd för att rida och sköta hästar:confused: :cry: Min häst har tyvärr...
Svar
13
· Visningar
989
Träning har haft snö här nu i nästan 1 vecka vilket har lett till att man måste hacka isklampar ur skorna, vilken min pålle tycker e jätte...
Svar
10
· Visningar
1 248
Senast: urkella
·
Träning ska snart iväg till stallet och rida. problemet är nu att min lilla märr har blivit hyperspeedad av det kalla vädret. och imorgon så är...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: cristobal
·
Träning Hej! Visste inte riktigt var jag ska lägga denna tråd, men misstänker att jag får bäst hjälp här.. Vad gör man med en ranghög häst...
Svar
2
· Visningar
1 314
Senast: Lavinia
·
Träning Var in på Bukehjälp och ser i en tråd att NH har en speciell avel. Vi kan ju detta med dressyrhästar, körhästar, hopphästar, diverse...
Svar
17
· Visningar
1 311
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp