Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Träning hejsan! skulle behöva lite tips och hjälp! det är så att jag rider en ungponny som är 6 år gammal nu. Han är väldigt trevlig och duktig...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Anieee
·
J
Träning Hej Vet inte om denna ligger rätt..men iaf. min fjording gnager/biter gärna på boxdörren och väggen..Vet inte vad jag ska göra,är det...
Svar
18
· Visningar
1 299
Senast: Carolrita
·
Träning Hejsan!! Jag håller på med ett skolprojekt om just NH och jag har skrivit en hel massa men min handledare tycker jag borde ta reda på...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Jack Sparrow
·
H
Träning Hejsan:D I stallet där jag har min arabpojke inhyrd så släpper dom andra inte ut sina hästar på hela dagen om det regnar lite, blåser...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 336
Senast: Jack Sparrow
·
S
Träning Kan någon ge mej ett bra tips på en länk med bilder på knuten / mvh svcc :bow:
Svar
2
· Visningar
5 389
Senast: svcc
·
E
Ridning Slog mig att någon hade nämnt att tränsbett är ett bett för "mästare". Nu blir jag lite konfunderad... för det var ju svårt att ställa...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 628
Senast: Ante
·
Träning Jag hade en tråd uppe för ett par veckor sedan om att jag skulle få en tredje häst. Han är såklart kommen för ca 5-6 veckor sedan, en...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Uddatyp
·
L
Träning Hej allihopa! Undrar vad ni tycker är skillnaden. Här där jag bor i ingenstans i Värmland är skillnaden såhär: - MEDRYTTARE. Den får...
Svar
11
· Visningar
1 447
Senast: Totola
·
Träning Ja, jag har en liten haflingerbusa på snart 4 år. Har haft henne i nästan ett år. Hon är snäll och go och, såvitt jag vet, tycker hon...
Svar
10
· Visningar
943
Träning när de busar vid ridning? Dvs, bockar, kickar osv... Och som unghäst räknas de ju upp till 6 år :angel: //E
2 3
Svar
52
· Visningar
4 135
Senast: houdini
·
M
Träning Jag har ganska nyligen köpt min första egna häst! En underbar arab valack på 15 år som snart flyttar hem till mig på min gård. Nu är det...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Maya_221
·
K
Träning Jag har tidigare skrivit här på buke om min hingstiga valack som är otroligt dominant. Vi är nästan identiska till personligheterna (vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 363
Senast: Equiform
·
C
  • Låst
Träning Vet inte om den ligger rätt men annars ber jag någon flytta den. Skulle vara kul om vi kunde lägga in bilder och berätta lite om våra...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: IngelaH
·
H
Ridning Fick för mig att efter ett par års akademisk dressyr åka till en landslagsryttare i vanlig dressyr så jag har ändrat min ridning lite...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 669
Senast: Equiform
·
Ridning Jag har smått börjat träna AR med min häst född 2003 (4 år) och ska även börja träna för tränare 1 gång i månaden. Hon reds in...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Lotus7
·
G
Träning Jag har en 6 årig unghäst nu som jag ska träna och så småningom tävla. Hon är rätt så vinglig när man rider henne, på bana tex, när man...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: gullebarn
·
P
Träning Det här är bara en fråga och absolut ingenting negativt mot er som vill kalla er fritidsryttare. Kom att tänka på en sak när jag mötte...
2
Svar
28
· Visningar
2 475
Senast: Fredrika77
·
W
Träning Hejsan! Jag ska nu köpa ett D-ponny sto antagligen, som jag har ridit i snart två år. Ibland kan jag få henne att gå jättefint i form...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Mish
·
Träning Oh, så då ligger jag i tagen att börja med NH. Tycker det är helt sjukt intressant och det är något jag känner att jag verkligen vill...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Apollo 13
·
M
Träning Några tips från någon som oxå har eller haft ranghöga ston:cool: .Vi har 3 stycken ston och dessa går inte att ha ihop utan att de...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp