Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Träning Vet inte om den ligger rätt men annars ber jag någon flytta den. Skulle vara kul om vi kunde lägga in bilder och berätta lite om våra...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: IngelaH
·
H
Ridning Fick för mig att efter ett par års akademisk dressyr åka till en landslagsryttare i vanlig dressyr så jag har ändrat min ridning lite...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 669
Senast: Equiform
·
Ridning Jag har smått börjat träna AR med min häst född 2003 (4 år) och ska även börja träna för tränare 1 gång i månaden. Hon reds in...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Lotus7
·
G
Träning Jag har en 6 årig unghäst nu som jag ska träna och så småningom tävla. Hon är rätt så vinglig när man rider henne, på bana tex, när man...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: gullebarn
·
P
Träning Det här är bara en fråga och absolut ingenting negativt mot er som vill kalla er fritidsryttare. Kom att tänka på en sak när jag mötte...
2
Svar
28
· Visningar
2 475
Senast: Fredrika77
·
W
Träning Hejsan! Jag ska nu köpa ett D-ponny sto antagligen, som jag har ridit i snart två år. Ibland kan jag få henne att gå jättefint i form...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Mish
·
Träning Oh, så då ligger jag i tagen att börja med NH. Tycker det är helt sjukt intressant och det är något jag känner att jag verkligen vill...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Apollo 13
·
M
Träning Några tips från någon som oxå har eller haft ranghöga ston:cool: .Vi har 3 stycken ston och dessa går inte att ha ihop utan att de...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Korven
·
Träning Är det någon här som lärt sin häst olika konster som tex vacker tass/hov, puss och lite sånt där. Hur har ni lärt dom? Gärna tips och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 409
Senast: oanki
·
L
Träning Hejsan, sen jag köpt min häst, vilket är snart tre eller fyra år sedan, tre blir de nog, så har han börjat äta på inredning. Och nu har...
Svar
18
· Visningar
1 647
E
Träning Är det en säkerhetsrisk att låta hästen ha ett hönät inne i transporten medan man kör? Min häst har plötsligt blivit väldigt orolig när...
2
Svar
27
· Visningar
6 023
Senast: DressyrMupp
·
A
Träning Skulle vara kul att veta vilka skador som har uppkommit när man har varit med häst. T.e.x. vid ofrivillig avsittning. Så skriv vilka...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: messer
·
J
Träning Idag var jag och en kompis ut och tolkade för andra gången i vinter på min lilla älskling...Nån annan som har tolkat i vinter??
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: sthu
·
L
Träning Jag vet att man inte ska ha hästar ensama! Men nu ska jag ta hem en häst och ha den ensam (ett tag i alla fall, ska försöka hitta bra...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 093
Senast: Dandylinn
·
S
Träning Är det möjligt att förbättra en hästs exteriör (muskla till en fin överlinje, hals, länd, kors, bog) genom medvetet muskeluppbyggande...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Saint
·
C
Träning Har för en månad sedan fått hem ett vbl sto som gått som fölsto sedan hon slutade på travet. Har endast blivit riden vid ett fåtal...
2
Svar
22
· Visningar
1 892
Senast: Madick
·
B
Träning Min häst går inte att få tag på i hagen, spelar ingen roll vad vi gör.. Vi har försökt allt, locka med favoritgodiset, ta ut alla hästar...
2
Svar
37
· Visningar
3 309
L
Träning Hejsan, jag ar ny har och bor in england sa tyvarr saknar min keyboard dom tre sista bokstaverna i det svensak alfabetet, men det ska...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: lovelylace
·
Träning Stor Boggie, behörighet att dra ekipaget och snällåkande hästar. Är det ens mening att fundera? Går det att transportra dom i samma...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Russin8
·
C
Träning Försöker träna min unghäst i NH men är nybörjare och gör säkert en massa fel... :confused: Nu är det så att min "lilla" dam testar mig...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Pita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka