Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Hur håller ni (ja, ni som liksom jag inte har välsignats med ett ridhus då:devil: ) igång konditionen på era hästar när det är...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 702
Senast: blohme
·
G
Träning Alltså nu vill jag verkligen veta om snösulorna verkligen kan vara skadliga för hoven? Min hovslagare vägrar att sko med såna...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 658
Senast: Carro88
·
N
Träning Vad är egentligen Natural Trick Traning? Någon här som har några tips om man vill börja? :confused:
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Xela
·
Träning Lasttränade min unghäst med hjälp av en nh-tjej och vi fick honom att gå på transporten efter många timmar (jag fick göra jobbet själv...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: minternet
·
A
Träning Jag har ett ganska stort problem. Det fanns redan med när jag köpte min hälskade häst. Han sparkade och levde om när man skulle lyfta...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 221
Senast: älgen
·
C
Träning Vet inte om tråden hamnade rätt, men annars ber jag någon fytta den.. jag har ett sto på 6 år och hon kan vara världens bästa ena dagen...
2
Svar
27
· Visningar
2 769
Senast: Tebazz
·
B
Träning Hej min häst är svår lastad hon blir livrädd. vi hade en tjej som hjälpte oss i stallet förut det fungerade men vet inte om det var det...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: FUNNY
·
W
Träning Min gubbe är lite nafsig av sig, inte att han tar i med tänderna utan han flörprar gärna runt lite med läpparna i ens mössa o så när man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 583
Senast: Streiff
·
Träning ni som ridit in massa pållar. hur snabbt och bra går det att få bort ett betende som detta. provred en jätte fin unghäst som bara...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Nussikan
·
S
Träning Hyr in mig som privatare på en ridskola. En av privatarna kan inte rida lr sköta sin häst eftersom hon brutit benet. Därför låter hon...
Svar
16
· Visningar
1 326
Senast: Mia_R
·
Träning hejsan jag ska ställa ut för första gången o har lite tips o idéer på hur jag ska träna på o ställa upp denna lata arab snyggt o flott...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Bewelinn
·
M
Träning Okej, så här är de: Jag har en 4-årig fd. travare. När jag var och provred honom, var ahn världens lättaste 4 åring. Ägaren sa att hon...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Nussikan
·
Träning Fick inte tillräckligt med svar i en annan tråd jag frågade, så prövar här. Är det skadligt om man rider hästen före den har fått...
2
Svar
28
· Visningar
3 360
Senast: Arwyn
·
R
Träning Jag har haft min älskade ponny i åtta år och under de här åren har saker fungerat bra och dåligt men alla dispyter har lösts på ett...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: rulana_korsbar
·
  • Låst
Träning Vad är det absolut bästa/roligaste ni vet att göra med era hästar? Borsta, skogslufsa, tävla, bara stå o titta på hästen/hästarna i...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Nate
·
A
Träning Min häst blir stressad när man sittar ner i traven... Han är hur lugn och fin som hellst annars, men just när man kommer till traven...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: paljett
·
S
Träning jag är relativt ny inom ridsport, jag undrar lite hur man får en häst att gå bra form, dvs gå på tygel o så..tack på förhand
Svar
1
· Visningar
997
Senast: mumlan81
·
T
Träning Egentligen är jag nog ganska medveten om vad som är problemet med mitt "bråkiga" 6-årssto, men alltid kul att höra vad andra tycker och...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: topsy_turvy
·
F
Träning Vad tycker ni om att man låter hästen vila på vintern istället för på sommaren? Om hästen är gette pigg så kanske man kan skritta ut...
2
Svar
24
· Visningar
1 939
Senast: blohme
·
F
Träning köpt mej ett litet projekt, en söt liten korsningsponny, skäck. som kommer från holland. vet inte så mycket om henne mer än att...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: knasan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp