Ensam häst

Sv: Ensam häst

Kan man inte se till att hästen har häst kompisar så ska man inte ha häst! Om det handlar om dagar så kan jag aceptera det men inte månader...

MVH Russin8 som aldrig skulle ha en ensam häst....
 
Sv: Ensam häst

jag pekade inte ut dig personligen..om det var så du uppfattade.
men jag ser att det är allt mer vanligt att man slår sina hästar och låter dem stå i sin skit...

beror allt detta på lathet eller okunnighet ?:confused:

Var försiktig med orden; alltid, aldrig, alla, ingen.

Ingen av dom som finns i hästkretsarna här varnvårdar sina hästar - för varnvårdare anmäls (och om kommunen gör rätt så har denne inga hästar sen) och blir utfrysta (jag tänker iaf inte ha något med en sån människa att göra).

Varför sker det? Tjaa.. Det är mycket man vill ha men lite man klarar av.
 
Sv: Ensam häst

Var försiktig med orden; alltid, aldrig, alla, ingen.

Ingen av dom som finns i hästkretsarna här varnvårdar sina hästar - för varnvårdare anmäls (och om kommunen gör rätt så har denne inga hästar sen) och blir utfrysta (jag tänker iaf inte ha något med en sån människa att göra).

Varför sker det? Tjaa.. Det är mycket man vill ha men lite man klarar av.

okej, men det kanske är jag som har mina ögon öppna då..ser ju att det blir allt vanligare..och det är inte många som reagerar...
men jag vet inte..det kanske beror på vart man bor..jag vet inte..
 

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 656
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Miiikaela_
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp